We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 23703
    • 180 Posts
    Micha - ta en titt här och kolla länkarna i inläggen.


    Välkommen!
      • 33496
      • 19 Posts
      Jag har ett par modxsidor lite varstans.

      Det är väldigt kul att se att språkfilen hålls uppdaterad. Bra jobbat!
        Johnny Chadda
        http://johnny.chadda.se
        "This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends."
        • 9888
        • 6 Posts
        Får väl skriva en rad jag med då.
        Håller på att utvärdera modx just nu. Verkar riktigt bra för sidor där man inte vill ha allt för
        aktiva använare. Är fortfarande lite kluven till vissa saker men jag kommer att använda
        det till en del projekt där man på förhand vet antalet användare osv.
          • 11235
          • 16 Posts
          ännu en svenne till rakning! håller på att uppdatera företagets hemsida från en hemsk gammal mamboinstallation rolleyes det går ju som en dans
            • 34162
            • 1 Posts
            Ännu en svensk...

            Håller just på att utvärdera MODx och se om det passar bättre än Joomla!.

              • 23703
              • 180 Posts
              Välkommen!
                • 34162
                • 1 Posts
                Quote from: Pont at Jan 26, 2007, 05:21 PM

                Välkommen!

                Tack!

                Är en svensk del på forumet på g?
                  • 23703
                  • 180 Posts
                  Tror knappast det. Frågan har egentligen inte kommit upp, men vi är så få än så länge så det känns inte riktigt vettigt.
                    • 28853
                    • 34 Posts
                    Quote from: Tobab at Jan 26, 2007, 03:23 PM

                    Ännu en svensk...

                    Håller just på att utvärdera MODx och se om det passar bättre än Joomla!.



                    Har du hunnit nånstans i din utvärdering? Det skulle vara väldigt intressant att se vad du kommit fram till om hur MODx står sig. Själv tycker jag att det är väldigt bra men det finns vissa i vår organisation som är tveksamma.
                      • 10189
                      • 109 Posts
                      Den här tråden har jag ju missat fatalt. laugh Jag driver en utvärdering av MODx på vår byrå som ett alternativ till EPiServer för de kunder som har lite mindre budget att röra sig med. Tyvärr blir det sällan tid över att testa MODx, men vi är på god väg!