We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 28853
    • 34 Posts
    Hur många svenskar kör MODx tro? Skriv gärna en rad i denna tråden! smiley
      • 33688
      • 54 Posts
      Quote from: sundstorm at Mar 01, 2006, 08:29 AM

      Hur många svenskar kör MODx tro? Skriv gärna en rad i denna tråden! smiley

      Åtminstone två! smiley
        • 28853
        • 34 Posts
        Så trevligt, frå väl se om de går o skaka fram några fler.
          • 23703
          • 180 Posts
          Tre!
            • 28853
            • 34 Posts
            Verkar ju inte va nån lavinartat gensvar, kanske inte tillräcklingt med intresse för att dra upp en svensk modx-community-sajt då.. smiley
              • 1536
              • 11 Posts
              Quote from: sundstorm at Mar 01, 2006, 05:02 PM

              Verkar ju inte va nån lavinartat gensvar, kanske inte tillräcklingt med intresse för att dra upp en svensk modx-community-sajt då.. smiley

              Det kan nog hända att det ansluter en svensk till dev-teamet snart. Men det är bara lösa rykten, man vet aldrig vad som händer här i världen... =)
                • 23040
                • 3 Posts
                Jag använder också MODx för två ideella organisationer som jag hjälper, och vet att ytterligare en organisation kommer att använda den efter tips från mig.

                Har dock inte kommit så långt än, håller på att lära mig systemet.

                mvh
                Per-Olof Hermansson
                  • 27354
                  • 1 Posts
                  Hej. Skall testa MODx.
                    • 1536
                    • 11 Posts
                    andreasviklund Reply #9, 18 years ago
                    Okej, nu är jag officiellt inplockad i utvecklarteamet - även om jag inte har särskilt bra koll på själva systemet ännu. Jag kommer att jobba med design, marknadsföring och med att etablera MODx som ett alternativ till dyrare enterprise-system för större projekt internationellt. Bland annat hjälper jag till genom att knyta värdefulla och kompetenda kontakter till MODx inför den kommande lanseringen av version 1.0. Men jag har också gjort den nya designen för standardtemat i kommande version 0.9.2...

                    Jag är inte alltför aktiv här på forumet (ännu), men om ni har några funderingar så hör gärna av er! smiley
                      • 28441
                      • 1 Posts
                      stefanlindmark Reply #10, 18 years ago
                      Hej!

                      Använder MODx på företagssajt (http://ekvilent.se) där jag nu behöver erbjuda kundinformation på fler språk än svenska.

                      Skulle vara bra att kunna använda MODx för parallella språk utan att duplicera dokumentträdet. Byte genom att klicka på flagga och/eller automatiskt beroende på vilken URL som används (engelska via http://ekvilent.com resp svenska via http://ekvilent.se).
                        Stefan Lindmark
                        Ekvilent -- Hj