We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
  • Precies wat mintnl zegt smiley

    Ergens in je template of chunks zal een snippet call als die van mintnl staan, en die bepaald hoe en wat er weergegeven wordt.

    Als er een rowTpl/outerTpl in staat verwijst de tekst daarin naar de naam van een Chunk, en op die manier kan je dus met een snippet call en chunks 100% beinvloeden hoe het gegenereerd en zichtbaar gaat worden.
      Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

      Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
      • 38789
      • 8 Posts
      Quote from: markh at Mar 02, 2012, 01:52 PM
      Precies wat mintnl zegt smiley

      Ergens in je template of chunks zal een snippet call als die van mintnl staan, en die bepaald hoe en wat er weergegeven wordt.

      Als er een rowTpl/outerTpl in staat verwijst de tekst daarin naar de naam van een Chunk, en op die manier kan je dus met een snippet call en chunks 100% beinvloeden hoe het gegenereerd en zichtbaar gaat worden.

      Alvast veeel dank voor jullie reacties,

      Ben op zoek gegaan Ik denk maar ik weet het niet zeker dat jullie wat af kunnen lezen uit mijn basis template.. Ik heb zelf nog geen enkele chunk aangemaakt. Ben alleen nog maar aan het uit proberen.:) Hierbij een printscreen van mijn basis template..En anders kunnen jullie wellicht zeggen waar ik verder moet zoeken..
        • 38789
        • 8 Posts
        En hieronder nog een prinstscreen van de Core daar kun je zien dat de menu index op standaard staat.