We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 38789
    • 8 Posts
    Menu volgorde wijzigen in de manager lukt wel. Op de server en de website echter niet.!

    Wie herkent dit probleem? En hoe los ik dit op..?
      • 38705
      • 101 Posts
      Hoi JC,

      Als je de optie "Menu-index" aanpast, oplopend per item, zal je dit in het menu (Wayfinder bv) terugvinden.
      Een nieuwe optie is in principe 0 en zal dan dus boven een bestaand item worden getoond. Je zal dit dus met de hand in een hoger getal moeten aanpassen.
      Als je "verborgen in menu's" aanvinkt zal dit item niet in menu's voorkomen.

      Is dit wat je bedoelt? [ed. note: mintnl last edited this post 12 years, 2 months ago.]
        Addict since 2012....
        • 38789
        • 8 Posts
        Ik ga het proberen...Alvast dank voor je reactie
          • 38789
          • 8 Posts
          Ik heb nu de knop volgorde gewijzigd, dus op de website is de volgorde oké, niet echt de bedoeling..Maar in de manager niet dus..!

          Zie de bijlage
            • 38789
            • 8 Posts
            En zo ziet het er op de website uit..Zie bijlage.. Gemaakt als printscreen in PSP..:)
              • 38789
              • 8 Posts
              En nog een van de index zelf..
                • 38705
                • 101 Posts
                In de manager wordt gesorteerd op resource #id

                Met de instellingen onder "systeem" > "systeem instellingen" > "Core" > Backend manager
                zoals in het bijgevoegde plaatje worden de resources bij mij gesorteerd op naam
                  Addict since 2012....
                • Kan je de snippet calls laten zien die je gebruikt om dat menu te generern?
                    Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

                    Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
                    • 38789
                    • 8 Posts
                    Quote from: markh at Mar 01, 2012, 11:35 PM
                    Kan je de snippet calls laten zien die je gebruikt om dat menu te generern?
                    Hoi Mark,
                    Heb er nog niet echt veel verstand van maar volgens mij is de enigtse snippet die ik heb :wayfinder

                    Zie plaatje

                    Grt JC
                      • 38705
                      • 101 Posts
                      ik denk dat Mark bedoeld hoe je snippet call er uitziet in je template, chunk of content.
                      Zoek in je template, chunks of content (afhankelijk van wanneer je de snippet oproept; m.a.w. wanneer maak je het menu) naar code die lijkt op:

                      [[Wayfinder?
                       &startId=`0`
                       &rowTpl=`rowTpl`
                       &outerTpl=`outerTpl`
                       &rowClass=`menu`
                       &hereClass=`current`
                       &parentRowTpl=`parentRow`]]


                      en plaats die code hier.
                        Addict since 2012....