We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 15821
    • 1 Posts
    jarra... enda en Nordm.....kvinne... grin

    Aldri brukt MODx før...e rkjempegrømm shocked hadde håpet å finne printscreen her inne på oppsett for førstegangs installasjon.. men neeeida...
      • 15992
      • 33 Posts
      Har hunnit med att sätta upp ca: 15 sidor nu och fler är på G.
      Men jag anser MODx är till för mindre/medelstora sidor, sedan är det Drupal som gäller för min del.
        • 29076
        • 615 Posts
        Quote from: kjell at Aug 01, 2009, 03:08 PM

        Har hunnit med att sätta upp ca: 15 sidor nu och fler är på G.
        Men jag anser MODx är till för mindre/medelstora sidor, sedan är det Drupal som gäller för min del.
        Vet ikke helt om jeg er enig der. wink Jeg har selv en side med ca. 5000 dokumenter med 60 underkategorier og omtrent 5000 besøkende hver dag. Og MODx kjører dette helt fint. Dessuten er det (etter min mening) mye enklere å sette opp en slik side med MODx enn med Drupal. smiley
          I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
          • 30663
          • 11 Posts
          En till här som precis börjat lattja lite. Är ingen programmerare alls (design är min grej) men det känns som MODx kan bli något bra. Har en del problem med att sätta mig in i hur customiseringen av snippets och chunks funkar, men det kanske klarnar.
            • 22761
            • 1 Posts
            Och ytterligare en som börjar leka lite om en stund, hehe... Håller på att installera det nu, och det ser ju lite intressant ut wink - Har bara lekt med sNews (snewscms.com) tidigare, och kommer att fortsätta med det, men vill vidga vyerna lite... MODx ser klart intressant ut..

            Är dock ingen programmerare likt en del andra, designen är väl min "bag" så att säga. Så hör troligen av mig i behov av lite assistans om den kan tänkas atterbjudas...

            @Andreas Viklund - Hehe, kul att se dig här. Länge sedan.
              • 54163
              • 24 Posts
              Hans Svensson Reply #36, 6 years ago
              Me too!

              Hoppas ingen dött sen förra inlägget.
                Fake News is powered by MODX — https://fakenews.com/