We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7923
    • 4,213 Posts
    kun klikkaa dokumenttipuusta jostain dokumentista oikealla hiiren napilla, niin siellä olevat document overview ja preview document näkyy englanniksi


      "He can have a lollipop any time he wants to. That's what it means to be a programmer."
      • 24428
      • 23 Posts
      Quote from: doze at Apr 03, 2007, 08:12 PM

      kun klikkaa dokumenttipuusta jostain dokumentista oikealla hiiren napilla, niin siellä olevat document overview ja preview document näkyy englanniksi

      Hmmmm... Ei mulla tuu tllasta, ne on kaikki suomeks. Tai sit ymmärsin väärin...

      Pikanen tsekki ja kylmästi ilman sen kummempia tarkistuksia käyttöön: QuickEditin suomennos, olkaatten hyvät. Kommentit taas tervetulleita... wink
        • 24428
        • 23 Posts
        Tästähän nousee ihme karkelot vielä...

        FCKEditorin ja TinyMCE:n suomennokset ensitestiin ja kommentoitavaks...

        Laiska minä kun en jaksa uutta threadia pistää alulle... rolleyes

        EDIT: noi tekstit on siis ne, jotka näkyy Managerissa editorien asetuksia säätäessä, ei itse editorissa...

          • 7923
          • 4,213 Posts
          Quote from: Ramchester at Apr 04, 2007, 05:42 PM

          Quote from: doze at Apr 03, 2007, 08:12 PM

          kun klikkaa dokumenttipuusta jostain dokumentista oikealla hiiren napilla, niin siellä olevat document overview ja preview document näkyy englanniksi

          Hmmmm... Ei mulla tuu tllasta, ne on kaikki suomeks. Tai sit ymmärsin väärin...
          Noi on muuten varmaan 0.9.6 ominaisuuksia, mulla on SNV trunk käytössä..


            "He can have a lollipop any time he wants to. That's what it means to be a programmer."