We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 34162
    • 1 Posts
    Ik heb gisteren MODx 0.9.5 geïnstalleerd en het viel me op dat de Nederlandse vertaling (nog) niet compleet was.

    Bij het opstarten van de Manager krijg ik bovendien deze melding:

    Configuratiewaarschuwing: ’ongeldig aantal eenheden in het vertaalbestand’

    Wat betekent dit?
    De taal die u heeft geselecteerd () heeft een verschillend aantal eenheden ten opzichte van de standaardtaal. Dit hoeft niet tot problemen te leiden, maar het is wel aan te raden om het huidige vertaalbestand te updaten.

    Betekent dit dat er een verkeerde versie van het taalbestand is bijgevoegd? Nu wil ik voor mijzelf de vertaling wel verder afmaken en eventueel hier posten, maar heeft dat zin of verschijnt er binnenkort toch een geupdate versie? Weet iemand dat?
      • 16885
      • 255 Posts
      Zoals in de announcement van 0.9.5 staat zijn alleen Engels, Frans en Zweeds compleet op ’t moment, ik denk dus niet dat er al veel te upgraden valt omdat er nog geen complete versie beschikbaar is.
        • 19726
        • 239 Posts
        Is er eigenlijk al iemand bezig met de NL vertaling?

        Ik kan er in het weekend misschien even naar kijken, maar heb weinig tijd sad
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: Mitch at Dec 07, 2006, 05:43 PM

          Is er eigenlijk al iemand bezig met de NL vertaling?

          Ik kan er in het weekend misschien even naar kijken, maar heb weinig tijd sad
          Durf ik niet te zeggen, ik heb nergens ’n lijst van ’taken’ oid gezien, zelf zit ik ook wat krap in m’n tijd (en ben ik geen fan van vertalingen), dus ik doe er zelf atm ook niks mee.
          • Ik zal straks even kijken of het niet teveel werk is. Ben nu nog even aan het overwerken (veel te druk) en misschien ga ik daarna nog even naar die vertaling kijken.
              Sterc Internet & Marketing | MODX Founding Partner | Chairman of the MODX Advisory Board

              In need of a MODX consult? Try our MODX Developers Experts!
              • 34162
              • 1 Posts
              Ik wil de vertaling best doen, maar ik wilde er niet veel tijd in steken als iemand anders er al mee bezig is. Vandaar mijn post.

              Ik heb al een begin gemaakt, dus zal ik er dan maar mee doorgaan?
                • 19726
                • 239 Posts
                Ga er vooral mee door grin

                Misschien dat je aan kunt geven met welke file je bezig bent. Ik zag namelijk dat een aantal modules/snippets aparte vertalingen heeft. Als jij bijvoorbeeld met de managervertaling bezig bent zou ik (of iemand anders) aan (1 van de) de module/snippet vertalingen kunnen werken.
                • Ik ben gisteravond in slaap gedonderd dus het is er niet meer van geworden.
                    Sterc Internet & Marketing | MODX Founding Partner | Chairman of the MODX Advisory Board

                    In need of a MODX consult? Try our MODX Developers Experts!
                    • 34162
                    • 1 Posts
                    Ik ben nu met het taalbestand van de Manager bezig. Dat is best een klus, want het meegeleverde Nederlandse taalbestand is maar gedeeltelijk vertaald, er ontbreken regels en er komen verschillende tik- en taalfouten in voor.

                    Maar ik ben al bijna op de helft grin
                      • 34162
                      • 1 Posts
                      Hmmm... even een probleempje: wat is een goede vertaling voor unpublish? On-publiceren is geen Nederlands huh, dus ik heb gekozen voor ’verbergen’.

                      Misschien nog andere suggesties?