We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 34162
    • 1 Posts
    Ik ga gewoon door. Hier is het Nederlandse taalbestand voor eForm 1.4.3: eForm143-nl.zip

    I keep on going. Here’s the dutch language file for eForm 1.4.3: eForm143-nl.zip

    grin
      • 7455
      • 2,204 Posts
      goed bezig Wim
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 34162
        • 1 Posts
        Ik probeer op mijn manier een steentje bij te dragen aan het geweldige cms/cmf dat Modx is cool

        Hoewel ik me met al die mogelijkheden een beginner blijf vinden heb ik een aantal persoonlijke workshops gegeven aan collega designers en dat heeft weer een paar enthousiaste gebruikers opgeleverd grin

        Als ik eens wat meer tijd heb, zal ik eens kijken of ik van hun aantekeningen wat praktische tutorials kan maken.
          • 7455
          • 2,204 Posts
          Dat zou te gek zijn, Ik zelf ben daar helemaal niet goed in. Als je vragen hebt over techniek dan wil ik wel inspringen.

          Dimmy
            follow me on twitter: @dimmy01
            • 34162
            • 1 Posts
            Ik ga zeker mijn best doen, maar eerst heb ik nog een site te bouwen met een vrij ingewikkelde funktionaliteit.

            Misschien dat iemand op het Nederlandse forum mij wat op weg kan helpen, ik zal er een apart onderwerp over openen.