We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25586
    • 105 Posts
    Quote from: olafmol at Aug 15, 2008, 08:13 AM

    Quote from: Ronald at Aug 15, 2008, 08:09 AM

    Quote from: olafmol at Aug 15, 2008, 08:00 AM

    Quote from: Ronald at Aug 15, 2008, 07:44 AM

    Quote from: olafmol at Aug 15, 2008, 07:14 AM

    Onze grote PHP guru heeft ook een mooie oplossing voor MODx gehacked, die we veel gebruiken bij onze grotere klanten die 3 of meer talen vereisen. Het enige probleem op dit moment is dat we de caching van MODx er niet bij kunnen gebruiken. Hopelijk wordt dat de komende paar weken opgelost, en dan zullen we onze implementatie ook vrij geven.

    groet, Olaf

    Kan je bij deze oplossing ook gebruik maken van taal-specifieke aliassen en domein-specifieke talen?

    En hoe steekt deze hack verder in elkaar, kan je gewoon bij 1 document alle vertalingen invoeren of moet je per taal een eigen mappen structuur hebben?

    aliassen weet ik zo uit mijn hoofd niet (de guru is op een welverdiende vakantie wink ) .... domein-specifieke talen moet wel kunnen...
    de hack kan op meerdere manieren geimplementeerd worden, dus zowel met dezelfde structuur voor alle talen, of per taal unieke structuur...

    Olaf

    Mooi om te horen dat het op meerdere manieren geimplementeerd kan worden. Laat je het in dit topic weten wanneer jullie de code vrijgeven? Ik wacht met veel interesse af in ieder geval laugh

    zeker, alleen moet echt eerst de caching wel geactiveerd worden. Je ziet in de benchmarking echt een verdubbeling van het aantal queries op het moment dat je naar een niet-default taal switched. En het zijn nou juist de high-traffic sites met veel talen wink
    Let wel: dit is niet alleen een snippet of plugin, het gaat dieper, want we moeten hoogstwaarschijnlijk de MODx core code aanpassen mbt het caching-mechanisme...we moeten nl voor elke taal een unieke cachefile weg zien te schrijven..

    Olaf

    Ik lees net de topic door, is het project al gevorderd? laugh
      • 22098
      • 218 Posts
      yups, caching zit er ook goed in, zal eens vragen of de grote grijze guru er iets meer over wil en kan vertellen wink
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Ik heb deze treat ff gesplists en gaat hier nu verder:
        http://modxcms.com/forums/index.php/topic,34042.0.html
          follow me on twitter: @dimmy01