We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10076
    • 1,024 Posts
    Nou ik heb een ouwe g4 en een Intel quadcore machientje. En op beide vindt ik Revo misschien sneller dan de laatste evo. Maar dat is dAn op een host server en niet lokaal.
      • 12943
      • 97 Posts
      Hmm misschien dat ik MAMP (Php 5.3.2 Apache :8888 MySQL :8889) toch iets verkeerd ingesteld heb staan? Mag ik vragen hoe jij de cache hebt staan? Bij mij staat ie op XCache. En qua speed doel ik natuurlijk op de backend manager, niet de sites zelf.
        Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
        • 36805
        • 354 Posts
        Let ook op je browser plugins, met name Javascript debubbing via Firebug kan javascript ui’s enorm vertragen.
          • 10076
          • 1,024 Posts
          Local heb ik xampp, maar ik vergelijk gewoon live site s, Bij dezelfde hosts, zelfde server instellingen. FF is wel wat trager maar chrome werkt alles prima. Echt voor mij geen ergernis wekkend verschil. Ik heb t niet met een stopwatch bekenen, en heb hier geen glasvezel maar een ouwe veroeste luchtleiding op van die houten palen die t bij regen nog wel eens laat afweten. Maar door de boot genomen is Revo snel genoeg. toch ff zitten tellen: 1,3 sec voor t openen van een resource, ong 2 sec voor t openen van een snippet, 1,3 sec voor t save n van een snippet, en langzaam 4 sec voor t openen van de system settings.

          Dan voor evo, ook in chrome: iets meer dan 1 sec voor t openen van een resource, ong 1 sec voor t openen van ditto, bijna 3 sec voor t saven van ditto ditto. 5 sec voor t openen van sys config, Al met al minieme verschillen, maar misschien ben jij kritischer dan ik,

          gr fr.
            • 31640
            • 100 Posts
            Ik heb een recente ontwikkeling gedaan in revo met al de versies van revolution tot nu toe.
            Vanaf 2.0.0 tot 2.0.4 pl2 en mijn ervaring is dat de manager in die versies al een stuk sneller geworden is.
            In de 2.0.0 versie had ik ook veel ergernis over de traagheid maar sinds de laatste versie is deze ergernis volledig verdwenen.

            Ook heb ik gemerkt dat chrome de snelste browser is om met revo te werken.
              • 10076
              • 1,024 Posts
              FYI In IE9 beta opent de manager UI niet eens. Blijft steken op de login. (please wait, loading) Dus die maar even niet gebruiken voor Revo. Evo reageert prima in IE9 beta.