Beste mede-MODx’ers,
Ik heb een div op mijn site waarin diverse vacatures gedisplayed worden. deze vacatures wisselen regelmatig en worden bijgehouden door de opdrachtgever. De inhoud van deze div is een template variable met een rich text editor mogelijkheid.
Hoe kan ik de data die de opdrachtgever ingeeft via de rich text editor laten terugkomen op meerdere pagina’s? De eindgebruiker van de site heeft geen webdesign kennis en kan dus geen chunk maken die ik laat terugkomen via mijn template.
Is hier een simpele oplossing voor die ik over het hoofd zie?
Dank
Dank voor je antwoord.
Ik ben niet bekend met ditto. Maar het bron bestand dat je inlaadt voor de nieuwsitems, kan die gewoon gemaakt worden met een rich text editor?
(dit ivm de opdrachtgever, die wil gewoon de laatste vacatures online zetten door ze in te tikken als in een tekstverwerker)
hxxp://www.2wayservices.nl/cms/ (dit wordt de site... is nog volop in aanbouw, let dus nog niet op het design, fotos etc)
dat zie er inderdaad uit als hetgeen dat ik ook nodig heb.. Moet ik me maar eens gaan verdiepen in ditto.., Ik heb geen idee hoeveel werk het is om te integreren.
Maar die ditto content.. die kan een opdrachtgever dus gewoon invoeren middels een rich content text box?
Dat is super Ronald.
Ik ga me vandaag ook eens inlezen in de materie!
Dank
Ditto Rulz
er gaat geen site de deur uit zonder Ditto (en eform en natuurlijk PHx)
Dimmy
zijn er trouwens webpaginas over Ditto op andere sites.. Dus door derden gemaakt ofzo. (tips, installatie, examples etc).
Enige die ik nu ken is de documentation van modxcms, de user wiki, en dit forum.