We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 48325
    • 11 Posts
    Geachte lezers,

    Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij verder zou kunnen helpen met mijn probleem binnen MODX-manager.
    ( zie attachment ter verduidelijking / sorry dat in engels staat aangeduid, dacht dat forum in het engels zou zijn )
    Moet wel even vermelden dat ik weinig verstand heb van vergaande acties en moet dergelijk even kortsluiten met mijn webdesigner ( deze heeft het probleem niet en moet dus helemaal aan mijn pc en/of instellingen liggen )

    Uitleg:
    Voorheen heb ik een aantal keren via een oude windows XP pc ingelogd en kreeg niet alles in de manager omgeving te zien en kon maar beperkt handelingen uitvoeren.
    Sinds kort gebruik ik enkel en alleen een "nieuwe" laptop (2 jaar oud)maar kan nu nog maar 10% van de manager pagina zien)
    - Besturingssysteem: Windows 7 SP1 (geupdate)
    - Webbrowser: Internet Explorer 11 en Google Chrome
    - MODX versie: Revolution 2.2.14-pl (traditional)
    - AVG free versie: up to date en scan uitgevoerd (niets gevonden)


    Vriendelijke groet,

    Marcel
      • 1934
      • 23 Posts
      Hoi marcel,

      Heb dit probleem ook gehad, volgens mij is de oplossing het volgende :

      Ga met een FTP programma naar de map core\config\ en download config.inc.php naar je harde schijf,wijzig de file config.inc.php op de navolgende punten :

      - compress_js and compress_css moeten beide op 0 staan.

      kopieer daarna de file weer naar de server

      groeten Appeltje