We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7349
    • 40 Posts
    Hallo Allemaal,
    Ik ben al een tijdje bezig met Modx Evolution.
    Ik heb nu een bestaande site van mij omgezet naar Modx om het een en ander uit te proberen.
    Voorheen gewoon alles in html, css, php en waar nodig ook mysql.
    Ook ooit eens een nieuws progje gemaakt met php en mysql, werkt leuk, nieuwe items bovenaan en na een vooraf ingegeven datum gaat het naar het archief zie http://www.hetoudedykhuys.nl/nieuws.php
    Nu wil ik zoiets dus in modx gaan maken, denk dat ik daar NewsManager voor moet gebruiken maar ben er mee bezig geweest en kom geen steek verder.
    Andere dingen als de wayfinder en eform ben ik zelf wel voor elkaar gekregen maar dit.....
    Of kan ik het beter op een andere manier doen? Wie kan mij een duw in de goede richting geven.

    Modx 1.0.13
    PHP 5.2.4
      • 37110
      • 72 Posts
      Waarom probeer je MODX Revolution niet?
      Met een getResources kun je de nieuwste items boven aan laten weergeven en eventueel met getPage ook nog paginering. Om automatisch een pagina niet meer te laten tonen kun je een unpublishdate meegeven.
        • 7349
        • 40 Posts
        Quote from: wiegers at Mar 19, 2014, 12:17 PM
        Waarom probeer je MODX Revolution niet?
        Met een getResources kun je de nieuwste items boven aan laten weergeven en eventueel met getPage ook nog paginering. Om automatisch een pagina niet meer te laten tonen kun je een unpublishdate meegeven.
        Voor Revolution heb ik PHP 5.3 nodig en die heb ik nog niet en het systeem wat ik (zelf gemaakt) heb draait niet goed op PHP 5.3. Ik heb nl meerdere websites draaien met mijn eigen nieuws syteem. Vandaar Evo.
          • 37110
          • 72 Posts
          Ah oke.
          Ik ben niet heel erg bekend met Evo maar volgens mij kun je het overzicht met ditto maken.
          Automatisch in een archief plaatsen kan er misschien ook inzitten maar dat weet ik niet zeker, daar zou je altijd nog een cronjob voor kunnen maken.
            • 7349
            • 40 Posts
            Quote from: wiegers at Mar 19, 2014, 03:31 PM
            Ah oke.
            Ik ben niet heel erg bekend met Evo maar volgens mij kun je het overzicht met ditto maken.
            Automatisch in een archief plaatsen kan er misschien ook inzitten maar dat weet ik niet zeker, daar zou je altijd nog een cronjob voor kunnen maken.
            Volgens mij heeft NewsManager ook een unpublish action mogelijkheid. Hopelijk is er iemand die Evo en NewsManager gebruikt die me kan helpen.
            In ieder geval bedankt.