We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 36644
    • 22 Posts
    Sinds enige tijd problemen met de weergave van enkele websites in safari en chrome.
    Firefox (mac) lijkt te werken. De eerste keer dat het mij opviel was vorige maand.
    Dat enkele afbeeldingen niet geladen zijn en sommige pagina's niet zichtbaar waren.
    Daarna alle websites van onze klanten gecontroleerd en daar kwamen ook problemen naar boven.
    Een enkele zag er totaal anders uit in chrome. De hele vormgeving weg en veel ontbrekende afbeeldingen.
    Mijn hostingbedrijf heeft vorige jaar een update gedaan naar php 5.3. Ik dacht kan het hier misschien mee te maken hebben. Moet ik nog wat doorvoeren in een of andere code zodat php 5.3 ook daadwerkelijk werkt.
    cms MODX is geupdate naar de laatste versie. Iemand een tip hoe ik dit kan verhelpen?

    Bedankt alvast.

    groet, Henk-Jan
      • 9995
      • 1,613 Posts
      heb je phpthumb geinstalleerd?
        Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
        • 36644
        • 22 Posts
        Quote from: fourroses666 at Jan 27, 2013, 03:29 PM
        heb je phpthumb geinstalleerd?

        Ik heb even gekeken maar dit is niet geïnstalleerd.
        Wat doet het precies voor het probleem wat ik hierboven omschrijf.
        Ik vind in package management phpThumbOf en PHPThumbFilter.

        bedankt voor je reactie.


          • 9995
          • 1,613 Posts
          ok ik dacht even dat het een evolution website was.
          misschien kun je de pakketten updaten?
            Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
            • 36644
            • 22 Posts
            Ik snap je antwoord niet helemaal.
            Ik heb de laatste updates draaien voor de websites. (MODX Revolution 2.2.6-pl (traditional))
            Is het noodzakelijk phpThumbof te installeren om het probleem van weergave in Chrome en Safari te verbeteren?

            Groet, Henk-Jan
              • 9995
              • 1,613 Posts
              Ik bedoelde of de packages uptodate waren.

              Wat ik heb gehad bij een server update was dat ik op de pagina welke ik aanpaste er in de bron voor elke " een \\" werd gezet. Dat was met een magic quotes off in php.ini opgelost. Ik denk dat je meer in die richting moet zoeken of kijk wat er in de bron staat waar er een afbeelding niet wordt getoond. Ik heb erg weinig ervaring met Revolution.
                Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley