We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
  • Ik hoop over een paar weken weer in Leeuwarden te wonen en vraag me af of er interesse is om in een barretje onder het genot van een paar biertjes wat over MODX te praten.

    Na een tweet en een berichtje op facebook heb ik al een paar mensen gevonden, maar ik ken zelf verder weinig MODXers in/omgeving Leeuwarden.

    Lijkt me wel leuk om bv naar de Walrus te gaan als we een leuk groepje hebben; die hebben boven een zaaltje met eigen bar en ik denk/hoop dat als er maar genoeg gedronken word we die wel kunnen gebruiken - zitten we toch een beetje privé van de rest van het stappend publiek. Mocht dat niet te doen zijn of er niet zoveel mensen geïnteresseerd zijn zijn er genoeg barretjes in het centrum of net daar buiten wat natuurlijk ook kan smiley

    Dus.. wie hebben we in 't hoge noorden en ziet 't wel zitten een avondje wat te doen? smiley [ed. note: markh last edited this post 12 years, 1 month ago.]
      Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

      Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.
      • 38705
      • 101 Posts
      Klinkt gezellig. Zelf ben ik 3 dagen in de week in Akkrum, 20 min onder Leeuwarden. Hangt voor mij een beetje van de tijd en de dag af. Goed idee!
        Addict since 2012....
      • Zelf zat ik aan een avond te denken zodat mensen met een fulltime baan/opleiding er ook gewoon bij kunnen zijn, en dan vanaf een uurtje of 7 ofzo?
          Mark Hamstra • Developer spending his days working on Premium Extras and a MODX Site Dashboard with the ability to remotely upgrade MODX and extras to make the MODX world a little better.

          Tweet me @mark_hamstra, check my infrequent blog at markhamstra.com, my slightly more frequent ramblings at MODX.today or see code at Github.