We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 37032
    • 64 Posts
    Hej,

    Det här är en listan för dig som planerar att köpa serverplats för att köra en eller flera MODx installationer på.

    Välkommen att bidra!



    • Binero - www.binero.se
      Personligen så har jag haft problem med att managern arbetar väldigt långsamt jämförbart med tidigare lösningar.
      Pont: Kör ett par installationer och upplever inga problem.

    • One.com - www.one.com
      De installationer jag kört har fungerat men hastigheten har väl inte varit den bästa.

    OBS! Jag uppdaterar listan efter hand som jag hinner med. [ed. note: tomahl last edited this post 12 years, 3 months ago.]
      • 23703
      • 180 Posts
      Jag kör ett par installationer med MODX på Binero och jag har inte upplevt några sådana problem som du nämner. De har under en längre tid hållt på att migrera sin serverpark till en helt ny miljö. Jag ligger fortfarande på de gamla servrarna. Vet inte om det kan vara av betydelse i vilken av miljörna man ligger.
        • 37032
        • 64 Posts
        Quote from: Pont at Jan 26, 2012, 10:16 PM
        Jag kör ett par installationer med MODX på Binero och jag har inte upplevt några sådana problem som du nämner. De har under en längre tid hållt på att migrera sin serverpark till en helt ny miljö. Jag ligger fortfarande på de gamla servrarna. Vet inte om det kan vara av betydelse i vilken av miljörna man ligger.

        Det är möjligt att det spelar roll om man ligger på deras nya eller gamla serverar. Mitt konto är en månad gammalt och antar därför att jag ligger på de nya.
        I vilket fall som helst så har jag nu två instanser uppsatta av samma webbplats, en hos Binero och en på ett annat webbhotell. Den som körs på Binero tar i stort sett tio gånger så lång tid på allt.

        Då det råder delade meningar om hurvida ett webbhotell flyter på bra eller dåligt så är det kanske mer rättvist att lista allas åsikter/upplevelser. [ed. note: tomahl last edited this post 12 years, 3 months ago.]