We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 4970
    • 5 Posts
    Länkarna hos MODx till Dokumentation eller Wiki verkar inte fungera. De ger "Proxy Error". Finns det andra källor för hur man installerar MODx? Jag har hittat material från 2003 och 2007 men inget riktigt aktuellt utan typ MODx 1.2.2 Som nybörjare vill jag inte gissa mig till lösningar.
      • 23703
      • 180 Posts
      Jag får samma fel så det verkar som om de har problem just nu.

      Som du säkert redan märkt så är det mycket synpunkter på dålig dokumentation i forumet och med all rätt - den gamla dokumentationen var aldrig riktigt bra och den nya kommer väl inte på plats förrän Revolution släpps. De bästa informationskällorna är just forumet och wikin (misstänker att du redan hittat dit?). Ta också en titt här för att se vilka trådar i forumet som folk sparat för att de är bra. Tveka inte att ställa frågor i forumet.
        • 4970
        • 5 Posts
        Tack för hjälpen, Wikin hade en Installation Guide. Den såg detaljerad ut, så jag hoppas att den är riktig. Det var värdefullt med de andra länkarna också. Jag har ännu inte hunnit orintera mig i alla möjligheter att få info om MODx.