We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 29076
    • 615 Posts
    Mangler 20 linjer, så er den norske versjonen av 0.9.6.3 manager ferdig. Kommer også til å legge ut andre oversettelser også.
      I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
      • 29076
      • 615 Posts
      Nå er norsk versjon av manager og instal levert via Jira. De kommer sammen med MODx Evolution.
      Gi gjerne tilbakemelding om det er noe som er feil i oversettelsen eller om det er noe som bør endres.
        I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
        • 29076
        • 615 Posts
        Er det noen der ute som kunne tenke seg og bli med på en oversettelse av MODx Revolution og MODx Evolution? For de som kjenner til det: Litt som systemet rundt Joomla, men kanskje ikke fullt så organisert. Det er mye å oversette og mye å holde styr på, så det ville vært fint om flere kunne bli med. Det vil da være lettere å få gjort en ordentlig korrektur. smiley
          I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
          • 3544
          • 9 Posts
          Jeg kan bidra på Norsk Revolution. Hvor begynner vi?
            • 29076
            • 615 Posts
            Supert!! smiley Et sted å begynne er her: http://modxcms.com/forums/index.php/topic,50565.0/topicseen.html. Og så får vi vel bli enige om hvem som tar hvilke språkfiler, og så kjøre en felles språkkorrigering og feilretting til slutt. Jeg for min del får ikke begynt før i slutten av august/starten av september. Men for å komme i gang kan jeg bli med på felles forberedelser. Jeg skal tenke litt mer til i kveld.
              I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
              • 3544
              • 9 Posts
              Jeg begynte med å ta en titt og endte opp med å gå løs på de svenske filene.
              Hvis du vil kan du se igjennom evt. endre begrep og utføre korrektur på disse når du har anledning.
                • 29076
                • 615 Posts
                Supert. Så flott. De svenske filene var min tanke også, kanskje sammen med de danske. Jeg leser gjerne korrektur. Skal nok komme i gang med noen av språkfilene selv også, bare ikke akkurat nå.
                  I think, thererfor I am! But what I am, and why...?