Mangler 20 linjer, så er den norske versjonen av 0.9.6.3 manager ferdig. Kommer også til å legge ut andre oversettelser også.
I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
Nå er norsk versjon av manager og instal levert via Jira. De kommer sammen med MODx Evolution.
Gi gjerne tilbakemelding om det er noe som er feil i oversettelsen eller om det er noe som bør endres.
Er det noen der ute som kunne tenke seg og bli med på en oversettelse av MODx Revolution og MODx Evolution? For de som kjenner til det: Litt som systemet rundt Joomla, men kanskje ikke fullt så organisert. Det er mye å oversette og mye å holde styr på, så det ville vært fint om flere kunne bli med. Det vil da være lettere å få gjort en ordentlig korrektur.
Jeg kan bidra på Norsk Revolution. Hvor begynner vi?
Supert!!

Et sted å begynne er her:
http://modxcms.com/forums/index.php/topic,50565.0/topicseen.html. Og så får vi vel bli enige om hvem som tar hvilke språkfiler, og så kjøre en felles språkkorrigering og feilretting til slutt. Jeg for min del får ikke begynt før i slutten av august/starten av september. Men for å komme i gang kan jeg bli med på felles forberedelser. Jeg skal tenke litt mer til i kveld.
Jeg begynte med å ta en titt og endte opp med å gå løs på de svenske filene.
Hvis du vil kan du se igjennom evt. endre begrep og utføre korrektur på disse når du har anledning.
Supert. Så flott. De svenske filene var min tanke også, kanskje sammen med de danske. Jeg leser gjerne korrektur. Skal nok komme i gang med noen av språkfilene selv også, bare ikke akkurat nå.