We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 1722
    • 5 Posts
    Hejsa

    Jeg er helt ny inden for denne hjemmeside verden undecided. Jeg er for første gang ved at lave en hjemmeside, da jeg er ved at starte eget firma. Jeg har fået min fætter der bor i den anden af landet til at installere det hele for mig, men nu vil jeg ikke forstyrre ham mere, da han har meget travlt, så nu vil jeg prøve herinde. Indtil videre er det gået super godt med hjemmesiden, men jeg er blevet bremset ved menuen! Jeg har på administrations siden lavet dokumenterne til menuen, og jeg har også menuknapperne, men nu er jeg kommet frem til snippets (første gang jeg nogen sinde hører det ord), som jeg kan forstå, ud fra det jeg har læst, er det der giver menuen noget indhold! Jeg har også, på min admistrator side fundet den snippet der hedder Wayfinder. Der står en masse på denne snippet, som ikke siger mig så meget. Har jeg forstået rigtigt at jeg skal bruge denne til min menu? Skal jeg skrive noget/slette noget i denne wayfinder, og hvordan..... ja får jeg det til at virke? Jeg håber I kan hjælpe mig. embarrassed

    Mvh Ann
      • 29076
      • 615 Posts
      Hei Ann. Først vil jeg få spørre, kan du noe html og CSS? Det er absolutt mye lettere å få Wayfinder (ja det er riktig snippet, dvs. miniprogram) til å fungere slik du vil hvis du har kjennskap til disse web språk fra før. smiley
        I think, thererfor I am! But what I am, and why...?
        • 1722
        • 5 Posts
        Not what so ever!!!!!! Jeg er virkelig en klovn til det her :’(. Det jeg har gjort med menuknapperne, der har jeg bare skrevet min egen menu tekst, istedet for den der var i forvejen. På den måde behøvede jeg ikke at skrive koder, men "genbrugte" dem der var i forvejen.
          • 1722
          • 5 Posts
          Jeg synes ikke der kommer flere inputs her. Er jeg for håbløs til at der er nogen der har mod på at hjælpe mig? :’(
            • 18206
            • 59 Posts
            Jag tror det kan vara en god idé att lära sig grunderna för HTML och CSS även om du bara vill omstrukturera en template. Det är inte så krångligt som det låter smiley