We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 18126
    • 87 Posts
    Heippa!

    Minua hieman mietityttää Suomi-foorumin saama alafoorumien määrä. Luuletteko, että niille on lähitulevaisuudessa käyttöä? Mielestäni dokumentaatio- ja tukifoorumit voisivat pärjätä vähemmälläkin. Keskusteluja voisi olla helpompi seurata ja tulisi sellaista "keskustelun meininkiä".

    Ilmeisesti ratkaisulla haettiin yhteneväisyyttä Ranskan kanssa, ja onhan siinä toki hyvätkin puolensa. Ainakin tietää, mihin pitää mitäkin lähettää. smiley

    /Heikki
      • 1236
      • 33 Posts
      Ongelmaahan ei sinänsä ole jos saamme vaan tarpeeksi postaajia. Nyt ainakin tällä hetkellä meitä suomalaisia asialle omistautuneita näyttää olevan vain kourallinen undecided Ehdotan että katsomme kuukauden kaksi alkaako suomalaisia postaajia löytymään enemmän. Jos ei, sitten rajoitamme alifoorumien määrää ja jätämme tarjolle ainoastaan tärkeimmät. Kirjoittelisin itse mielelläni tutoriaaleja ja muita juttuja suomeksi eri osioihin, mutta juuri tällä hetkellä en millään ehdi. Todella kiireistä aina tämä kevään alusaika smiley
        • 7923
        • 4,213 Posts
        Minäkin hämmästyin aluksi tämän suomiosion laajuudesta. Ajattelin, että oltaisiin saatu vain alaosio tänne. Rakenteeltaan tämä suomifoorumi on kyllä minun mielestä huippu, kunhan vain enemmän ihmisiä ilmaantuu.. Kyllä niitä tulee, ei kannata vielä hosua! laugh


          "He can have a lollipop any time he wants to. That's what it means to be a programmer."
          • 18126
          • 87 Posts
          Quote from: alphadog at Mar 10, 2006, 08:50 PM
          Ehdotan että katsomme kuukauden kaksi alkaako suomalaisia postaajia löytymään enemmän. Jos ei, sitten rajoitamme alifoorumien määrää ja jätämme tarjolle ainoastaan tärkeimmät.
          Kuulostaa Suunnitelmalta!

          Kannattanee tosiaan katsoa, miten homma lähtee tästä soljumaan. Kenties lievää alkujärkytystä osaltani havaittavissa. tongue