Hienoa työtä kehitystiimiltä ja hienoa työtä myös suomennus porukalta!
Jatkanpa omallani:
Omasta taustastani kerrottakoon sen verran, että opiskelen tällä hetkellä tietojenkäsittelytiedettä Oulun yliopistossa ja valmistuminen alkaan olemaan pian aika likellä
Töiden puolesta olen päässyt työskentelemään mm. PHP:n , tietokantojen ja Symbianin (C++) parissa. Vapaa-ajasta hyvin suuri osa menee nykyään erilaisten web-säätämisien parissa. Tällä hetkellä kehitteillä on mm. oman ainejärjestön sivut. Web-kehitys on jo usean vuoden ajan ollut oma intohimo, eikä MODx:n "löytäminen" ainakaan laannuttanut innostusta 
Olen helsinkiläinen tietojenkäsittelytradenomi ja työssäni pyörinyt web developer -nimikkeellä PHP:n ja weppisivujen ylläpidon parissa. Tällä hetkellä olen osa-aikakoti-isä, tai jotain sinnepäin.

. Taustoista sen verran että opiskelenohjelmisto tekniikkaa ja kesällä pitäisi saada pitkittynyt oppiprojekti valmiiksi. Koulussa tutuksi ovat tulleet kaikenlaiset mobiili puolen asiat ja omalla vapaa-ajalla tullut sitten kehitettyä www puolen asioita. Jatkossa ainakin muutamia vapaa-ajan sivustoja tulen tekemään MODx.llä
Sunnitelmissa onkin laittaa pienimuotoinen yritys/toiminimi pystyyn ja tarjota alan palveluita paikallisille asiakkaille ja miksei myös vähän laajemminkin. Sivustoja on tullut jo jonkin verran tehtyä ja niitä voit käydä vilkaisemassa osoitteessa http://portfolio.poreo.com, jos kiinnostaa.
Hei ja tervetuloa!
Hei!
Päätinpä minäkin nyt esitellä itseni kun kerran suomenkielinen osio täällä on olemassa.
Eli olen media-assistentiksi opiskellut nuori mies pohjanmaan suunnalta ja leipää on tienattu lähinnä alan hommilla. Oma vahvuuteni on web-sivujen leiskan suunnittelussa ja tällä tiellä yritän pysyä jatkossakin. Viime aikoina olen juossut työn perässä, mutta ainakaan vielä kukaan ei ole napannut minua töihin.Sunnitelmissa onkin laittaa pienimuotoinen yritys/toiminimi pystyyn ja tarjota alan palveluita paikallisille asiakkaille ja miksei myös vähän laajemminkin. Sivustoja on tullut jo jonkin verran tehtyä ja niitä voit käydä vilkaisemassa osoitteessa http://portfolio.poreo.com, jos kiinnostaa.
). Nykyään teen muita hommia (eri hommaa mitä on yllä kuvattu muuten, tällä hetkellä Symbian ohjelmistosuunnittelijana
). Minulla tekemiset painottui enemmän koodaamisen puolelle ja ulkoasut oli mitä oli. Yleensä koitin saada asiakkaan maksamaan mainostoimiston tekemään ulkoasun. Toivottavasti sinulla on hintapolitiikka kohdallaan, kun alat yritystä pyörittämään.. itse huomasin, että asiakkaita olisi vaikka kuinka paljon, mutta rahan määrä työmäärään nähden ei ollut oikein kohdillaan. Siihen auttaakin suuresti oikean CMS järjestelmän valinta, jolla saa nopeasti ja vähällä työmäärällä tehtyä monipuoliset sivustot, joiden ulkoasu ei ole sidottu mihinkään raameihin. Uskon että MODx on todella hyvä valinta sinulle ja toivotan erittäin paljon onnea valitsemallesi tielle. 
Uskon että MODx on todella hyvä valinta sinulle ja toivotan erittäin paljon onnea valitsemallesi tielle.
EDIT: Hienoja ulkoasuja oli noilla suunnettelemillasi sivuilla.