We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 11676
    • 10 Posts
    Onko kiinnostusta jakaa Revolutionin suomenkielisen käännöksen työmäärää? (Sellaistahan ei ole... eihän?)
      • 16610
      • 634 Posts
      Suomenkielistä käännöstä ei ole, eikä kukaan käsittääkseni ole myöskään ilmoittanut aloittaneensa käännöksen tekemisestä.

      Olen vastannut viime vuodet Evolutionin käännöksestä ja sen päivittämisestä, mutta tällä hetkellä en ainakaan toistaiseksi tarvitse Revolutioniin suomenkielistä käännöstä, jonka vuoksi olen lykännyt käännöstyön aloittamista.
        Mikko Lammi, Owner at Maagit
        • 34162
        • 1 Posts
        Mulla oli tuossa tekeillä revoon käännös jossain vaiheessa. Mutta on jo vanhentunut versio ja käännöksiä ei ole sen enempiä tarkisteltu. Joten romukopan pohjalle taisi tiedostotkin jo päätyä.

        Ideana myös oli että olisi käännösportaalin rakentanut ohimenne jossa olisi voinut käydä kommentoimassa/kääntämässä käännöksiä. Ei mitään sen kummempaa kuin raakaa dataa lomakkeisiin ja siitä sit kantaan. Kun tuotos olisi ollut valmis, olisi paketin puksauttanut ulos.

        Itselläkin kiireet kuitenkin estää pitemmälle viemisen tällä hetkellä.
          • 22540
          • 8 Posts
          Jos joku on jo käännösten tekemistä aloittanut, niin voisin auttaa siinä. Ellei ole, aloitan kääntämisen mahdollisesti ensi viikolla, koska tarvetta sille alkaisi olla.
            • 31255
            • 118 Posts
            Mikähän on tilanne revon käännöksen suhteen?
              Tassu, webmaster of Valokammi