We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10913
    • 66 Posts
    Moi!

    Alkaa pikkuhiljaa olemaan mystyssä toi kerhon sivusto. Ja etusivulla on uutisotsikoita. Nyt pitäis jotenkin saada sotkettua noi backend-käyttäjät tuon NewsPublisherin kanssa yksiin. Eli onko mahdollista saada tietty backend-ryhmä (Web admin) ainoaksi uutislisääjäryhmäksi? Kun tuossa demossa puhutaan vain frontend-käyttäjistä.

    Meillä on, tai oikeastaan minulla on, tarkoitus saada noi front-end-käyttäjät suoraan YaBB:n käyttäjälistasta. Ja kaikille backend-käyttäjille ei tarvita (eikä haluta sallia) tuota uutisten lisäystä.

    Näitä juttuja olen pyöritellyt jonkin aikaa, mutta jotenkin nyt en vain hoksaa tuota.
      The sun always shines for tough guys.
      • 7923
      • 4,213 Posts
      Taitaa kaikki snippetit käyttää vaan frontend käyttäjiä.. backend käyttäjät lisää yleensä uutisia sitten backendistä.. Jos koodaus onnistuu, niin ei ole paha homma muokata esim newspublisherista toimivaa..


        "He can have a lollipop any time he wants to. That's what it means to be a programmer."
        • 10913
        • 66 Posts
        Quote from: doze at May 12, 2008, 01:34 PM

        Taitaa kaikki snippetit käyttää vaan frontend käyttäjiä.. backend käyttäjät lisää yleensä uutisia sitten backendistä.. Jos koodaus onnistuu, niin ei ole paha homma muokata esim newspublisherista toimivaa..
        Joo, noin aattelinkin. No, pitänee kattella tuo koodi jossakin vaiheessa läpi. Ei ole vielä mun prioriteetissa kovin korkealla tällaiset "kiva jos vois" -jutut.
          The sun always shines for tough guys.