We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    hallo Ik ben opzoek naar iemand die (partime) bij ons kan komen werken om websites te maken.
    ik zelf doe daar nu alles van visitekaartjes tot magezines tot websites en systeembeheer.

het belangrijkst is dat je wat vormgeven kan met photoshop indesign en illustrator. en daarnaast je eigen ontwerppen omzet naar modx website.

ben jij nou iemand die dit ook kan of graag wil en kan leren laat het dan weten.

Dimmy
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 30223
      • 1,010 Posts
      Dimmy, waarom moet zo iemand in de buurt van Almelo wonen? Lijkt mij van wat jij beschrijft dat je dat zo’n beetje allemaal online kunt doen.

• 7455
        • 2,204 Posts
        tja omdat het allemaal in overleg moet met de baas en de klanten etc
          • 30223
          • 1,010 Posts
          Of je hebt de verkeerde baas of de verkeerde klanten grin Ik werk all 9 jaar vanuit m’n huis en ik zie misschien een op de 5 klanten persoonlijk. Toen ik begon onmoette ik sommige van mijn directe collegas in persoon pas na anderhalf jaar...
            • 7455
            • 2,204 Posts
            tja hier gaat dat wat anders. het is alleen ik en de baas en we werken samen aan projecten en op die manier is het slimmer om bij elkaar te zitten zodat je kan brainstormen op ideen en creatief bexig te zijn als team en niet als individu het is niet alleen websites maar ook vormgeving voor magezines placemats visitekaartjes huisstijlen folders etc etc

zodoende
              • 15411
              • 5 Posts
              Is almere ook goed? LOL grin
                As a printing consultant I am pleased with what I could do for my business with MODx. Check it out at: [url]http://www.drukwerkconsultant.nl[url] See you around!