We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 34162
    • 1 Posts
    Ik heb net mijn nieuwe site online gezet die bedoeld is om de verkoop van mijn huis te promoten.

    Snippets die ik hierbij gebruikt heb:
    Wayfinder voor de navigatie
    AjaxSearch het doorzoeken van de site
    SiteLastUpdated om de datum/tijd van de laatste update te tonen
    RandomImage voor de decoratie tussen de kolommen in de content
    RandomHtml voor de fotobalk onderaan de pagina
    CopyYears voor de copyright boodschap
    MaxiGallery voor de foto-albums

    Ik wil nog wat extra foto-albums toevoegen en het is de bedoeling dat er ook nog video-opnamen op komen te staan.

    Hopelijk bevordert dit de verkoop van mijn huis rolleyes

    De link: http://landelijkwonen.webesite.nl
      • 25483
      • 741 Posts
      Grappig, je hebt de link verstopt in je signature ;-) Mooi huis trouwens!

      Ik zou er wel voor zorgen dat je de foto’s kunt vergroten door erop te klikken, de site is immers bedoeld om te laten zien hoe het huis eruit ziet!
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 34162
        • 1 Posts
        Stom van me om de link te vergeten. embarrassed Alsnog toegevoegd.

        Over dat aanklikken had ik al zitten denken. Mensen verwachten ook dat ze aanklikbaar zijn.

        Zat alleen nog te twijfelen of ik zou linken naar het foto-album of naar een grotere foto. Als ik link naar het foto-album, dan zijn mensen natuurlijk van de pagina af, dus ik denk dat het openen van een grotere foto beter is.

        Daar ga ik dus nog mee aan de slag.

        Moet alleen nog uitzoeken hoe ik dat doen kan met een slidebox, zoals ik in MaxiGallery gebruik. Misschien weet jij dat zo?
          • 25483
          • 741 Posts
          gewoon een lightbox zoeken op basis van jQuery, die kan je ook handmatig inbouwen smiley
            with regards,

            Ronald Lokers
            'Front-end developer' @ h2o Media

            • 34162
            • 1 Posts
            Ik had al geprobeerd de code te ’lenen’ van MaxiGallery, maar dat lukte aanvankelijk niet.

            Toen bedacht ik dat er natuurlijk nog scripts aan te pas komen en jawel hoor: ik heb nu alle foto’s op de site aanklikbaar gemaakt.

            Alle foto’s op dezelfde pagina worden nu gezien als een foto-album, dus je kunt ze zo een voor een bekijken smiley

            Het mooie is dat ik voor de grote foto’s kan verwijzen naar de geuploade foto’s van de foto-albums. Zodoende heb ik ze maar 1x op de server staan cool