We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25483
    • 741 Posts
    Ik had van het weekend ineens een leuk idee voor een websiteontwerp en dat heb ik maar gelijk uitgewerkt. Het resultaat ervan heb ik ingebouwd op mijn persoonlijke site en is te zien op: http://www.mediaguy.nl/

    Hij is nog niet helemaal af, maar ik wil graag jullie mening over het ontwerp.

    Ik ben ervan op de hoogte dat hij nog niet in IE6 werkt en dat de gallery pagina niet klopt qua vormgeving. Die staat nog op de nominatie om vervangen te worden door waarschijnlijk MaxiGallery. Ik gebruik daar nu nog Gallery2 voor, maar die werkt niet meer goed als ik mijn MODx installatie upgrade naar de laatste versie, dus daarom gaat die het veld ruimen.

    Wat er nog gedaan moet worden:
    - Compleet opnieuw opbouwen in verse modx installatie
    - Nieuwe gallery (MaxiGallery lijkt mij het makkelijkste?)
    - Portfolio (ala blog, maar dan om sites te showen, evt ook met MaxiGallery)
    - Over mij (een pagina over wie ik nou ben wink)


    Ik hoor graag wat jullie er van vinden en of jullie nog suggesties hebben voor oa. de gallery pagina.


    Is er verder interesse in tutorials over hoe de site opgebouwd is? Ik ga misschien een tutorial hier over maken als ik hem opnieuw ga opbouwen!
      with regards,

      Ronald Lokers
      'Front-end developer' @ h2o Media

      • 16505
      • 14 Posts
      Jammer dat er nog niet gereageerd is. Ik vind de site erg mooi uit zien en ben ook geïnteresseerd in hoe de site is opgebouwd.
        Jezus is Stoer, ik nummer 2.
        • 25483
        • 741 Posts
        De post hierboven klopt overigens ook niet meer. Ondertussen is de site dus compleet opnieuw opgebouwd en is de gallery verdwenen omdat deze met de nieuwe soort inhoud niet goed zou passen bij het onderwerp van de website.

        Van welk onderdeel van de site zou je meer informatie willen hebben? Ik zal proberen om er uitleg over te geven zodra ik er de tijd voor heb smiley
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media

          • 1279
          • 8 Posts
          Hey,

          Duidelijke en mooi vormgegeven site. Leuk gecombineerd als weblog en portfolio in 1.

          Ik kwam alleen eerst op www.mediaguy.nl terecht vanwege deze topic. Die site deed het ook niet en dat gaf al een beetje een slechte indruk.

          Ik zag veel posts van je dus was toch wel heel erg benieuwd hoe jou Modx sites eruitzien en ik was gelukkig zo slim om even bij je profiel te kijken:P

          Een minpuntje vond ik de links naar de showcases. Ik vind het als bezoeker van een site fijner als de pagina in een nieuw tabblad wordt geopend. En je wil immers dat de mensen ook op jou site blijven kijken.

          Succes met de business

            • 25483
            • 741 Posts
            Bedankt voor je reactie!

            Dat de site op dat adres niet meer werkt klopt, ik ben een tijd geleden al overgeschakeld naar http://www.mediaguy.eu! De .nl heb ik nog in bezit, maar daar draait de site niet meer op wink

            Je hebt helemaal gelijk over de links, deze zouden eigenlijk in een nieuw venster/tabblad geopend moeten worden!!
              with regards,

              Ronald Lokers
              'Front-end developer' @ h2o Media