We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25483
    • 741 Posts
    Afgelopen week is mijn nieuwste project afgerond en online geplaatst: hxxp://www.benvtechniek.nl

    Bij deze site is uitgebreid gebruik gemaakt van MaxiGallery. Een heerlijke snippet om mee te werken als je het mij vraagt. Ik zag er in het begin tegen op om het te gaan gebruiken omdat het nogal onduidelijk was voor mij hoe het nou werkt. Ik heb gelukkig toch ervoor gekozen om het te gaan proberen en het resultaat vind ik super!!

    Ik moest nog wel de code aanpassen omdat ik anders niet genoeg aan het ontwerp kon aanpassen. Een vereiste was namelijk dat om de thumbnails heen een rode border kwam. Hiervoor moest ik via javascript het een en ander toevoegen.

    Een voorbeeld van een pagina met MaxiGallery erop is deze: hxxp://benvtechniek.nl/referenties/smiths.html

    Daarnaast zitten er standaard snippets in deze site zoals Ditto en Eform.
      with regards,

      Ronald Lokers
      'Front-end developer' @ h2o Media

      • 7455
      • 2,204 Posts
      Ziet er goed uit
      in ff valt de grote foto links buite het rode kader
      klopt dat?
      zoals hier: benvtechniek.nl/referenties.html
      en de tumbs in de andere pagina’s "stuiteren" als je er met de muis over heen gaat

      Goed bezig verder

      Dimmy
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 25483
        • 741 Posts
        Quote from: Dimmy at Aug 15, 2008, 01:39 PM

        Ziet er goed uit
        in ff valt de grote foto links buite het rode kader
        klopt dat?
        zoals hier: benvtechniek.nl/referenties.html
        en de tumbs in de andere pagina’s "stuiteren" als je er met de muis over heen gaat

        Goed bezig verder

        Dimmy

        Ja, klopt... In firefox kreeg ik het met geen mogelijkheid goed met maxigallery en smoothgallery.

        En ik zie nu ook dat de teksten naar links verspringen als er links geen menu staat. Naja... deze site hoefde niet in firefox te werken, maar dan baal ik er alsnog van natuurlijk. Het moet gewoon perfect werken, juist omdat ik een css framework gebruik. Misschien bij een volgende opdracht toch wat beter mee om gaan.
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media