Hoi Dimmy,
Bedankt voor je positieve reaktie
Beide sites maken gebruik van de snippets Wayfinder voor het menu (met een tweetal chunks &outerTpl=`MenuOuter` &hereTpl=`MenuHere` voor het juiste format), AjaxSearch voor het zoeken, NewsListing en NewsPublisher voor de nieuwsberichten, WebLogin en Personalize voor het inloggen om nieuwsberichten te kunnen plaatsen en een eigen snippet CheckLogin om de tekst van de link Aanmelden/Afmelden goed te zetten.
Deze laatste snippet had ik ook hier gepost:
http://modxcms.com/forums/index.php/topic,9457.msg66030.html#msg66030 maar ik heb er verder geen reakties meer op gehad.
Op de site van de Techniekwedstrijd heb ik bovendien de snippet MaxiGallery gebruikt. Daar zullen nog verschillende foto-albums mee gemaakt gaan worden.
Voor die wisselende iconen rechts onderaan op de site van de Merwedepassage A27 heb ik gebruik gemaakt van de standaard TV [*id*] en dit gekoppeld aan de class-naam, zodat ik dit makkelijk kon regelen in css, dus class="pict"[*id*].jpg". Simpeler kan bijna niet!
Voor zover snippets niet in het Nederlands waren heb ik ze vertaald. Het is jammer dat niet alle snippets standaard gebruik maken van een taalbestand, dat zou het een stuk makkelijker maken. Dat houdt n.l. soms in dat je in de php-code moet duiken om te kunnen vertalen.
Op de site van de Merwedepassage A27 heb ik in het Colofon een kleine afbeelding geplaatst met een link naar MODx, op de andere site wil ik dit ook nog doen.
Door deze twee opdrachten, en natuurlijk de hulp hier op het forum, heb ik de laatste weken veel geleerd van MODx. Voor mij is MODx zeker de juiste keuze geweest, dus er volgen nog wel meer sites!!