We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    Zoals de titel zecht als je trots bent op je site plaats hem hier, deel je kennis met anderen of kijk en leer van andere sites.
    heb je een vraag aan de bouwer stel die dan. blijf wel positief, Opbouwende krietiek mag natuurlijk altijd maar begin niet met dingen als wat saai of zo en al al helemaal niet zonder uit te leggen wat er nou anders aan zou kunnen.

    De forums zijn er om elkaar te helpen en te steunen daar mag ruimte zijn voor opbouwende critiek maar laat het nooit een middel zijn om je zelf omhoog teprijsen door anderen dom en saai te noemen.

    bemoedig elkaar en leer van elkaar is het motto.

    Veel plezier op dit onderdeel van het forum en ik hoop veel van jullie websites te zien.
    Ik zal zelf ook langzamerhand al mijn websites hier plaatsen en proberen uitteleggen wat ik heb gebruikt etc

    Waneer je niet wil dat je website gelinkt staat zet er dan ipv http:// hxxp:// voor.

    hxxp://www.modxcms.com

    Dimmy
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 30382
      • 100 Posts
      Ik werk voor een fotoproductiebedrijf als (online) Marketing director. Ik ben tevens verantwoordelijk voor het maken en onderhouden van de diverse corporate websites. Hieronder mijn laatste 2 projecten.

      hxxp://www.top-canvasfoto.com
      hxxp://www.top-fotoleinwand.com

      Beiden gemaakt in MODx 1.0 Evolution.

      Trouwens.. ik zou het wel fijn vinden om eerlijke kritiek (of misschien wel complimenten) te krijgen.. Als het maar opbouwend is smiley
      Dan kan ik er tenminste werk van maken.

      Alvast bedankt!

      Tony