We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 12943
    • 97 Posts
    Okee dan gooi ik er ook even een korte intro in. Freelancer te Amsterdam sinds mid 90’s. Sinds 1991 online en sinds 1985 into computing. Tijdje HTS en HIO bekeken en later afgestudeerd als interaction ontwerper in Utrecht en Portsmouth UK. Linked-In op aanvraag.

    Allround multi-media freelancing met passie voor problemen creatief oplossen. MODx ontdekt op aanraden van collega in SEO. Mooi open CMS en voor mij mooi gepositioneerd tussen freelance programmeurs, freelance designers en mkb-eindgebruikers. Vooral sinds ManagerManager. Al moet het verder debugged. En zo zijn nog vele stappen te maken voor MODx. Ik denk aan experimenten en symbioses met o.a OpenLaszlo/Flash, Shockwave/Director, Soap/Ajax/JSON, Google/Yahoo API’s etc.
    Ik sleutel momenteel zelf aan een SEO-Plugin, die een gebruiker overzicht geeft van do’s en dont’s en tips inzake de SEO per pagina. Ik wil dit als service bieden op mijn eigen MODx-hosting. Zijn meer luitjes met zoiets bezig?

    Jarenlange ervaringen met: websites, webservices, servers, scripting, cms, programmeren, games, flash, cdrom, lezingen, ontwerpen, usability, interfacing, teamwork en wat dies meer zij. Zeg maar generalist.
      Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
      • 7455
      • 2,204 Posts
      Welkom Onboard,

      Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben hier op het forum en met MODx

      vraag gerust en waar mogelijk zullen we helpen.

      Dimitri
        follow me on twitter: @dimmy01