We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 6561
    • 139 Posts
    Hoi,

    mijn naam is Wouter en ben al een tijdje vertrouwd met modx (vanaf 0.9.61), maar ben er me pas de laatste maanden meer in gaan verdiepen. Ben werkzaam in een overheidsbedrijf in België als webmaster en in mijn vrije tijd ontwikkel ik zelf nog websites. Mijn sterke kanten zijn structureren, meertaligheid (Nederlands-Engels-Frans-Spaans), copywriting, usability, toegankelijkheid en ook wel CSS en SEO (al zijn er meer dan genoeg mensen die stukken beter zijn wink ).

    Ben van plan Modx te gaan gebruiken voor enkele van die websites. Geweldig hoe snel (en goed) je er iets mee in elkaar bokst! Al vergen sommige dingen wel een beetje meer oefening voor je dat ’aha, zo werkt het!’ gevoel hebt ;-)

    Ook leuk om te zien dat er al een kleine Nederlandstalige community is.

    Groetjes,


    Wouter
      • 25483
      • 741 Posts
      Welkom Wouter!

      Heb je ook sites gemaakt in modx die je kan laten zien?
        with regards,

        Ronald Lokers
        'Front-end developer' @ h2o Media

        • 6561
        • 139 Posts
        Quote from: MediaGuy at Mar 04, 2009, 09:32 AM

        Welkom Wouter!

        Heb je ook sites gemaakt in modx die je kan laten zien?

        Niet live, ik ben aan enkele aan het werken, test dit lokaal via Xampp. Maar hier is een screenshot van een design in ontwikkeling voor een intranet waar ik mee bezig ben (nog een beetje polish nodig).  Gebaseerd op de ’fluid template’ van Dan Cederholm (uit het boek ’Bulletproof Webdesign’). Steekt al in modx zoals je misschien aan de URL kan zien.

        Gebruikte chunks: Wayfinder, Breadcrumbs