We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 18940
    • 152 Posts
    Hello MODx world laugh

    Ik ben Michael AKA mDesign, waar de ’m’ uiteraard voor mijn voornaam staat. Ik wordt de 30ste 19 jaar waarvan ik deze jaren ongeveer 5 jaar met (x)HTML, CSS en PHP4/5 bezig ben.

    Ik werk nu ongeveer 5 weekjes bij een nieuwe werkgever in Automatisering en Opleidingen binnen IT, waardoor ik aan het werk ben gezet met onder andere webdesign/scripting. Dat leidde mij weer terug naar een zo goed mogelijk CMS voor onze klanten en thuisgebruik. MODxCms grin

    Van de week heb ik ook een eigen domein/hostingpakket ’gekocht’: www.mdbzone.nl (nu nog niks boeiends te vinden tongue), waar ik van de week een nieuwe site op ga plaatsten die zal draaien op dit cmsysteem.

    Tot zover deze uitzending.
    mDesign smiley
      Quality doesn't need a big signature.
      • 7455
      • 2,204 Posts
      Welcom en bedankt voor je uitgebreide introductie,

      Ik hoop dat je je zult thuis voelen hiero en dat we je waar nodig kunnen helpen en of vragen kunnen stellen

      las net een anderbericht van je waar iemand op reageerde iets over je sig... wat had je daar instaan? ben bnieuwd nu je het hebt weggehaald. hehe

      wees welkom en geen vraag is te lame vraag gerust domme vragen zijn er dus niet.

      Dimmy
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 25483
        • 741 Posts
        Welkom op het forum!

        Mag ik je vragen hoe je bij MODx terecht bent gekomen? Via je werk, aangeraden door een vriend/collega of een zoektocht op internet?? Altijd leuk om te weten hoe mensen hier terecht gekomen zijn!

        @Dimmy; volgens mij was het een php if-statement met retard, waarin je altijd de retard bent rolleyes
        Of was dat iemand anders die dat had huh
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media

          • 18940
          • 152 Posts
          Quote from: MediaGuy at Oct 01, 2008, 12:24 PM

          @Dimmy; volgens mij was het een php if-statement met retard, waarin je altijd de retard bent  rolleyes
          Of was dat iemand anders die dat had  huh
          Inderdaad dat was mijn signature tongue Ik was gewoon trots op mijn mooie mini ’script’ grin Ik bedoelde er niks mee hehe

          Quote from: MediaGuy at Oct 01, 2008, 12:24 PM

          Mag ik je vragen hoe je bij MODx terecht bent gekomen? Via je werk, aangeraden door een vriend/collega of een zoektocht op internet?? Altijd leuk om te weten hoe mensen hier terecht gekomen zijn!
          Uiteraard, het is een beetje via het internet waar ik veel naar CMSen zocht voor privegebruik, waardoor ik een maat aanspoorde er CuteNews te gebruiken, maar dat was niet goed genoeg dus zocht hij iemand anders die een betere ’site’ kon maken en die derde persoon had het over MODx, dus eigenlijk toch dan weer via via haha tongue
            Quality doesn't need a big signature.