We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10076
    • 1,024 Posts
    Hoi ik heet Frank Los en werk al een tijdje met MODX en heb wat sites lopen.
    Ik woon in Italie want mijn vriendin heeft hier een baan en ik zorg voor de kinderen, verbouw ons huis en rommel wat aan met Modx. Ik heb al een aantal site gemaakt maar moet nog veel leren. Ik heb een aantal sites gemaakt die wegens tijdgebrek nog geen content hebben (mijn eigen site bv) Maar ik ben nu bezig met voor mij een fikse site van 450 pagina’ s. Pff. Ik zit op het moment te sleutelen aan de CSS en de HTML Bedoeling is evenwel er op een gegeven moment wel een boterham mee te verdienen, ik geef mezelf nog 4 jaar.

    Fin ik heb me hier niet eerder voorgesteld omdat ik eigenlijk in Italie zit, maar goed ben en blijf een Nederlander.

    De groetjes, Frank.


    wat sites:

    www.noekdesign.com
    www.pianoquartet.nl (kan ik wel wat tips voor gebruiken, is veel database output en behoorlijk lelijk :’( maar de klant is tevreden)
    www.godelieve.com.au
    Rest van die sites zijn echter leeg dus laat maar zitten. Lekker om weer eens NL te kletsen hier in modx
      • 7455
      • 2,204 Posts
      Hartelijk welkom op het nederlandse gedeelte,
      Ik hoop dat we je ook hier kunnen ondersteunen met de eventuele vragen die je hebt.
      en Staan we altijd open voor hulp en iedeen.

      Dimitri
        follow me on twitter: @dimmy01