We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 10691
    • 36 Posts
    Laat ik me ook maar eens netjes voorstellen. smiley

    Ik ben Ger, 24 jaar oud en oprichter/beheerder van Sword Facts Benelux. Dat is in 2 jaar tijd uitgegroeid tot een gezellig clubje zwaardenliefhebbers dat graag anderen helpt en vertelt over hun zwaarden, de achtergronden ervan en wat ze ermee doen.

    Bij de start ervan hadden we (mijn medebeheerder en ik) nog relatief weinig kennis van webbuilding. Het informatiegedeelte van de site was nog gemaakt met HTML en alle opmaak-bepalingen ook. Stylesheets was een vreemd woord, en van includen hadden we nog nooit gehoord zogezegd. rolleyes
    Inmiddels zijn we wijzer geworden, en waren we bezig om de site opnieuw op te bouwen volgens de huidige maatstaven. Doordat er echter steeds meer artikelen van gebruikers komen en onze vrije tijd ook maar beperkt is, leek het ons handig om toch maar eens te kijken naar een manier om het gemakkelijker te gaan beheren. Zo ben ik op MODx gestuit en ben daarmee gaan stoeien. smiley

    Buiten Sword Facts Benelux ben ik ook nog als vrijwilliger actief voor Wetenschapsforum als moderator en technisch coördinator.
      • 30382
      • 100 Posts
      Haai Ger,
      Welkom hier zou ik zeggen... Laten we hopen dat de Nederlandse Modx Community nog flink mag groeien.