We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 32127
    • 11 Posts
    Hallo allemaal,

    Ik ben René Kreijveld, directe collega van nuvo. Wij runnen samen dus One-Company. We zijn zeer ervaren in Joomla en draaien al jaren mee in die community.

    We hebben ons een tijdje geleden gestort op ModX en we zijn zeer enthousiast!

    Over mij persoonlijk: ben 42 jaar, getrouwd en 2 kids. Sinds een jaar een Apple adept (heb een MacBook Pro en een MacMini).
    Ik heb een HTS-Informatica opleiding gedaan (ergens in de vorige eeuw) en heb mezelf XHTML en CSS kennis bijgebracht.

    Ik ben me eerst aan het bekwamen in ModX templating en ik heb vorige week mijn eerste snippetje gemaakt. Het is een Whois snippetje.
    Onze voorzichtige stappen op het gebied van ModX kun je hier volgen: http://www.modx-company.nl

    Leuk om hier te zijn, ik zal me vast nog wel laten horen als ik ergens niet uit kom smiley

    Groeten,
    René | Webguy
      Ren
      • 7455
      • 2,204 Posts
      Welkom aan boord zo als ze dat zo mooi in het engels zeggen

      Ik hoop dat je een goede tijd zult hebben hier bij modx en dat we mooie dingen van je kunnen verwachten misschien?
      kan je dat domeincheck snippet ook posten?


      groetjes Dimitri
        follow me on twitter: @dimmy01