We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 17592
    • 5 Posts
    Na een redelijk goede cursus webdesign heeft één van de cursusleden mij gewezen op Modx en ben dit nu aan het verkennen en een redelijk enthousiasme begint zich van mij meester te maken. Ik kom al de nodige problemen tegen maar ik heb zoals gezegd een directe hulp maar zal ook veel op dit forum komen denk ik. Ik dank velen van jullie nu alvast voor jullie hulp want die heb ik zwaar nodig. Ben een absolute newbie op Modx gebied, maar ben ook nog lang niet ver genoeg in allerlei webtalen (php, java etc).
      • 16885
      • 255 Posts
      Welkom Lubo!

      Leuk om je hier te zien. ik ben blij om te horen dat MODx ook gepromoot wordt in Nederland wink Als je problemen hebt lezen we ’t wel op ’t forum, gok ik wink
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Welkom Lubo ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben en dat je MODx ook als een toegevoegde waarde zult ervaren en de juiste tool voor het maken van je websites.

        Greets Dimmy
          follow me on twitter: @dimmy01
          • 17592
          • 5 Posts
          Bedankt voor jullie welkom. Ik heb al een aantal vragen gesteld en beantwoord gekregen ook. Ik zal hier nog iets meer over mijzelf vertellen, want ik zag dat iedereen dat doet.
          Ik heb als beroep musicus, om precies te zijn fagottist in het Brabants Orkest. Doe webdesign als hobby, waarmee ik ook een paar centen verdien (begint dus precies hetzelfde als mijn eigenlijke werk) Ik kom op Modx omdat ik nu een opdracht heb van een school (van mijn 2 kinderen van 8 en 5) en zij willen content (tekst) makkelijk kunnen veranderen. Ik heb daar ook een onderhoudscontract dus ik moet ze niet teveel zelf kunnen laten doen.

          Affijn genoeg over mijzelf. Ik zal mij denk ik veel laten horen op dit forum want zoals gezegd een newbie. Mijn ecnte naam (voor zover interessant) is Lucas