We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 34162
    • 1 Posts
    Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben Wim, 49 jaar (kan dat niet goed aangeven in mijn profiel huh) en gebruik sinds een paar weken ook MODx. Nog een newbee dus, maar ben er zeer enthousiast over laugh

    Mijn eerste computerervaring opgedaan met de fameuze Commodore 64. Daarna overgestapt op Atari ST en in die tijd een boek uitgegeven over het programmeren in Basic, een grote passie van mij in die tijd. Vanuit die hobby de automatisering ’ingerold’ als systeem- en netwerkbeheerder. AS/400, Novell, Windows NT/2000/2003, het behoort allemaal tot mijn ervaring. Automatisering is nooit saai grin

    In het voorjaar een cursus Professioneel Webdesign gevolgd. Erg leerzaam, maar geen aandacht voor een cms. Ben zelf op zoek gegaan en heb zo’n 10-15 cms’en uitgeprobeerd, maar vond het allemaal niets. Lastig te doorgronden, todat ik MODx tegenkwam. Binnen het uur had ik een template van mijn ontwerp draaiende en kon ik aan de slag cool

    Nu ik de basisbeginselen van MODx begin door te krijgen ga ik een workshop geven aan een paar (oud) mede-cursisten. Eens kijken of ik er een paar enthousiastelingen bij kan krijgen wink

    Mijn complimenten aan het MODx-team. Keep up the good work!
      • 16885
      • 255 Posts
      Nouja, welkom op ’t forum Wim, leuk je erbij te hebben smiley

      Ik vind ’t ook erg leuk om te lezen dat ik niet de enige was wie MODx eigenlijk wel goed te doorgronden vond, een hoop dingen gaan erg snel (vooral mbt. de output, iets wat je bij Joomla niet eens hoefde te proberen), super!
        • 34162
        • 1 Posts
        Dankjewel smiley

        Het is nog wel erg rustig op het Nederlandse forum. Hoop dat dat gaat veranderen.

        Zaterdag 11-11 (symbolische datum? grin) ga ik de MODx workshop geven. Hoop er dan weer 3 of 4 enthousiaste gebruikers bij te hebben laugh
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: WeBe at Nov 08, 2006, 12:37 PM

          Dankjewel smiley

          Het is nog wel erg rustig op het Nederlandse forum. Hoop dat dat gaat veranderen.

          Zaterdag 11-11 (symbolische datum? grin) ga ik de MODx workshop geven. Hoop er dan weer 3 of 4 enthousiaste gebruikers bij te hebben laugh
          Laten we hopen dat ze ’t wat vinden en ook hier op ’t forum komen rondhangen, wat je zei, ’t Nederlandse forum is bijna griezelig stil wink
            • 7455
            • 2,204 Posts
            Wim welkom op het forum en cool dat er steeds meer nederlanders MODx gaan gebruiken.

            de reden dat je je geboorte datum niet kan invoeren is omdat simple machines forums unix time gebruikt en die start bij de grondlegging van unix das dus niet zo lang geleden (1January , 1970) dus als je daarvoor bent geboren werkt het dus niet.

            Ik hoop dat je het naar je zin mag hebben hier op de forums.

            Dimitri
              follow me on twitter: @dimmy01
              • 34162
              • 1 Posts
              Dankjewel Dimitri, gaat zeker goedkomen.

              Da’s ook wat, ben dus gewoon te oud voor dit forum :’(
                • 19751
                • 1 Posts
                Quote from: WeBe at Nov 08, 2006, 12:37 PM

                Hoop er dan weer 3 of 4 enthousiaste gebruikers bij te hebben laugh

                Eén heb je er zeker enthousiast gemaakt! Bedankt voor de leerzame middag Wim. Het was top!

                Ik zal hier zeer zeker meer te vinden zijn. Geweldig forum!

                Gr.

                Ans
                  • 11526
                  • 93 Posts
                  Hey MitZ, ook van harte welkom op dit Nederlandstalige subforum!
                    • 16885
                    • 255 Posts
                    Quote from: WeBe at Nov 11, 2006, 09:56 AM

                    Dankjewel Dimitri, gaat zeker goedkomen.

                    Da’s ook wat, ben dus gewoon te oud voor dit forum :’(
                    Als je maar weet dat je wel welkom bent wink;)
                      • 34162
                      • 1 Posts
                      Quote from: Leftblank at Nov 15, 2006, 09:38 AM

                      Als je maar weet dat je wel welkom bent wink;)

                      Ik twijfel er niet aan, maar wel dom dat het invoeren van een geboortejaar wordt beperkt door het besturingssysteem huh huh huh