We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 22098
    • 218 Posts
    Hoi mensen!

    ik ben Olaf, 34 jaar, woonachtig in Hilversum. Kom oorpspronkelijk (ook al) uit Twente wink
    Ben werkzaam in de internet/online marketing wereld sinds 1995, en al jaren daarvoor met computers in de weer. Ooit begonnen met een Sinclair ZX Spectrum 48k en daarna is het nooit meer overgegaan.

    Als er mensen zijn die eventueel interesse hebben om op freelance basis wat MODx klusjes voor ons uit te voeren, schroom dan niet om ff je CV naar mij te mailen ([email protected]). We willen nl in de toekomst voor onze klanten MODx gaan inzetten. Tot nu toe hebben we vrijwel altijd met custom-build CMS’en gewerkt, maar MODx ziet er veelbelovend uit voor onze doeleinden. Het zal dan voornamelijk gaan om het customisen en ontwikkelen van snippets die koppelingen leggen met back-office-systemen van onze klanten, of die de functionaliteiten van het CMS uitbreiden met maatwerk.

    gr. Olaf
      • 16885
      • 255 Posts
      Hoi Olaf wink

      Leuk je hier te zien, meer zielen, meer posts, hopelijk wink Voor freelance MODx werkers denk ik niet dat je hier helemaal aan ’t goeie adres bent, zo bekend is ’t nog niet (helaas). elf zou ik ’t graag doen maar ik denk niet dat ik ook maar in de buurt kom van wat je nodig hebt.

      Zie je op ’t forum!
        • 4195
        • 398 Posts
        Hallo Olaf,

        Ik ben altijd in voor wat freelance werk en zit in het MODx coding team dus als er vragen zijn (of opdrachten) kan je me altijd even een berichtje sturen.
          Armand Pondman
          MODx Coding Team
          :: Jot :: PHx
          • 30223
          • 1,010 Posts
          Welkom Inderdaad,

          Net als jij kom ik uit de Z80 era.. Ik kan me nog goed herinneren dat ik de soldeerbout ter hand moest nemen om kleine letters op het scherm te krijgen, (dat was een trs80) en cassette bandjes om je programma’s te laden. Ik heb er zelfs een licht-computer voor toneel mee gebouwd laugh

          En net als bS zit in het MODx team (testing & QA) en ik ben altijd open voor opdrachten. Mijn eerste website was in 1993 voor de Melkweg in Amsterdam. Tegenwoording zit ik in Melbourne aan de andere kant van de wereld maar laat dat je niet in de weg staan. smiley
            • 22098
            • 218 Posts
            leuk om te horen allemaal! bedankt voor jullie reacties! Zal het allemaal in gedachten houden smiley

            gr. Olaf
              • 7455
              • 2,204 Posts
              Welkom Olaf ben weer eens laat met reageren sorry.

              ZX Spectrum heb ik idd ook nog gehad met die rubberen toesten met onder elke knop 20 funkties hehe. erg leuk

              @TobyL: cool website voor de melkweg, grappig moet daar de 17de november nog draaien met de band. (geluids technicus)
                follow me on twitter: @dimmy01
                • 30223
                • 1,010 Posts
                Quote from: Dimmy at Nov 10, 2006, 06:07 PM

                @TobyL: cool website voor de melkweg, grappig moet daar de 17de november nog draaien met de band. (geluids technicus)

                Ontzettend off-topic maar toch... grin
                Leuk, doe ze de groeten daar, alhoewel de kans dat dezelfde technici daar nog werken na 10 jaar niet al te groot is. smiley Hoe heet de band? en welke zaal speel je? de oude zaal of de Max? Ik was de technical manager toen de Max gebouwd werd en heb grotendeels de technische infrastructuur ontworpen (in samenwerking met de technici) I heb begrepen dat ze alweer flink aan het verbouwen zijn geweest...
                  • 7455
                  • 2,204 Posts
                  lol idd erg off topic dus als laatste reactie om verdere uitwijding te voorkomen.

                  Ik heb geen iedee in welke zaal is de eerste keer voor mij. is meer een mini festival van sallyfort records ik doe het geluid voor satellite7.

                  Dimitri
                    follow me on twitter: @dimmy01