We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 19562
    • 18 Posts
    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Hans (aka Milkyway). Ben 25 en net als Dimmy woonachtig in het Twentse.

    Op moment bezig met afstuderen. (HBO studie op informatica gebied). Mijn opdracht is het implementeren van een E-commerce systeem met een koppeling naar het interne administratiesysteem. Ik ben veel aan het programmeren voor mijn opdracht. Hoofdzakelijk in PHP en Javascript.

    Rond m’n 9e, toen ik m’n eerste MSX kreeg, ben ik een liefde voor programmeren & computers gaan ontwikkelen. Ik zie een computer als een soort blokkendoos / gereedschapskist waarmee je van alles kunt bouwen.

    Sinds enige tijd ben ik hier op het ModX forum te vinden. Dimmy heeft me aangestoken met het ’ModX virus’...

    Dit voorjaar hebben we samen een corehack gemaakt voor ModX die het mogelijk maakt om per backend (manager-) user een aparte taalinstelling te maken. Deze hack is inmiddels opgenomen in de nieuwe betaversie laugh

    Nou, ik besluit met te zeggen: ModX rocks!

    Groeten,

    Hans.
      "Just smile and wave boys..smile and wave"
      • 16885
      • 255 Posts
      Leuk om je te zien hier, hopelijk ga je veel posten zodat er weer wat leven in de brouwerij komt hier wink
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Ehj Hans eindelijk officeieel een introductie gedaan aan de nederlandse kant? goed bezig broer!

        Spreek je later

          follow me on twitter: @dimmy01