We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 11651
    • 10 Posts
    Goedenacht zullen we maar typen tongue

    Ik ben nieuw op modx en ga eens de modx onderwerpen aan wat testen want hij moet een veelbelovend stukje cms zijn met vele plugins

    Heb nog niet echt gezocht naar bestaande templates voor modx maar dat komt nog wel. of weten jullie er een paar?

    Wat ik me afvraag is waarom modx nog geen modx.nl website heeft voor ondersteuning.
    Zo krijg je denk ik op den duur meer gebruikers voor modx en meer ondersteuning voor elkaar.

    Is hier al iemand mee bezig?
      • 36805
      • 354 Posts
      Quote from: Haic at Aug 12, 2006, 11:32 PM

      Goedenacht zullen we maar typen tongue

      Slapen is out smiley

      Quote from: Haic at Aug 12, 2006, 11:32 PM

      Ik ben nieuw op modx en ga eens de modx onderwerpen aan wat testen want hij moet een veelbelovend stukje cms zijn met vele plugins

      Heb nog niet echt gezocht naar bestaande templates voor modx maar dat komt nog wel. of weten jullie er een paar?

      Op http://www.tattoocms.it/ vind je een aantal leuke modx templates.

      Quote from: Haic at Aug 12, 2006, 11:32 PM

      Wat ik me afvraag is waarom modx nog geen modx.nl website heeft voor ondersteuning.
      Zo krijg je denk ik op den duur meer gebruikers voor modx en meer ondersteuning voor elkaar.

      Is hier al iemand mee bezig?

      Niet dat ik weet, maar als je je geroepen voelt: go ahead smiley Het zou vast wel gewardeerd worden.
      Op http://www.modxcms.nl/ lijkt trouwens wel iemand van plan te zijn iets op te zetten.
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Welkom

        Ik denk niet dat er op dit moment veel vraag is naar een nederlandse support site gezien die enkele post die in dit forum onderdeel gepost word.
          follow me on twitter: @dimmy01
          • 36805
          • 354 Posts
          Quote from: Dimmy at Aug 18, 2006, 01:39 PM

          Welkom

          Ik denk niet dat er op dit moment veel vraag is naar een nederlandse support site gezien die enkele post die in dit forum onderdeel gepost word.
          Nou ligt er maar net aan wat je met die site doet. Als hij leuk, goed, interessant, informatief opgezet is kan het juist ook weer mensen trekken.