We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 7455
    • 2,204 Posts
    Researcher Welkom

    hier een paar nederlandse sites gemaakt in MODx:

    www.esailing.nl
    www.kingskids.nl
    www.eninver.eu
    www.jomofashion.com
    www.letheme.nl
    www.aladna.nl
    www.danielson.nl
    www.1-vision.nl
    http://stageverslag.1-vision.nl
    www.studiodcp.nl
    www.dinnerplacemats.com
    www.grobadvies.nl
    www.lenferinkgifts.nl
    www.fransberndsen.nl

    genoeg zo?

    Leftblank ook welkom op dit gedeelte van het MODXforum

    en wanneer het drukker moet worden moeten we meer gaan posten.

    Vragen staat vrij maar ook als je zelf dingen hebt ondekt die makkelijk zijn deel ze dan ihier in het forum, op diie manier word het drukker en kunnen we dingen van elkaar leren.

    Dimmy
      follow me on twitter: @dimmy01
      • 17802
      • 190 Posts
      Nog een voorbeeld (een kleine site voor een theatershow voor kinderen):
      http://www.arlingenarling.nl/
        Thanks for MODx - I love it!
        • 7455
        • 2,204 Posts
        Quote from: Maaike at Oct 06, 2006, 09:44 AM

        Nog een voorbeeld (een kleine site voor een theatershow voor kinderen):
        http://www.arlingenarling.nl/

        Mooie site,

        Mischien is het een iedee om ee treat te maken met al de sites die we gemaakt hebben.
        Is dat een idee?

        speciaal voor de nederlanders bedoel ik dan op die manier kunnen we ook elkaar vragen: "hoe heb je dat nou gedaan" etc.
        op het algemene engelse forum is er al een forum voor gemaakt maar misschien is het een iedee om dit hier ook te doen.

        laat het me weten hoe jullie er over denken
          follow me on twitter: @dimmy01
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: Dimmy at Oct 06, 2006, 11:22 AM

          Mischien is het een idee om een thread te maken met al de sites die we gemaakt hebben.
          Is dat een idee?

          speciaal voor de nederlanders bedoel ik dan op die manier kunnen we ook elkaar vragen: "hoe heb je dat nou gedaan" etc.
          op het algemene engelse forum is er al een forum voor gemaakt maar misschien is het een iedee om dit hier ook te doen.

          laat het me weten hoe jullie er over denken
          Klinkt als een goed idee als je ’t mij vraagt, al zullen veel van de gebruikers hier waarschijnlijk ook een Engelse pagina hebben (ik althans wel), maar dat hoeft op zich geen probleem te zijn gok ik.
            • 7455
            • 2,204 Posts
            De taal van de site maakt niet uit gaat er mij om dat we er over in het nederlands kunnen praten en discusieren/leren
              follow me on twitter: @dimmy01
              • 16885
              • 255 Posts
              Quote from: Dimmy at Oct 06, 2006, 12:37 PM

              De taal van de site maakt niet uit gaat er mij om dat we er over in het nederlands kunnen praten en discusieren/leren

              Ik zou zeggen, maak maar raak wink
                • 25702
                • 1 Posts
                Zojuist modX voor het eerst gedownload, ik moet nog aan de installatie beginnen.
                Ik heb gelijk wat vragen, ik zie dat ik geen Nederlandse language pack heb gedownload bij modX 1.0.2 van 4 November 2009. Zijn deze al beschikbaar?

                mochten deze beschikbaar komen, dan zou het handig zijn als men direct wordt verwezen naar de juiste language-packs na het downloaden van ModX.
                Nu staat er netjes een link naar de documentatie, maar naar de diverse language-packs zou ook niet erg zijn wink

                Na de installatie ben ik benieuwd in welke vorm ik het cms kan verbouwen naar een wat vriendelijkere opstelling en ook nog eens geschikt te houden voor toekomstige upgrades en uitbreidingen.
                Overigens ben ik ook erg benieuwd naar 2.0 is deze geheel OO uitgevoerd?

                EDIT: installatie kan alleen in het Engels, maar de backend is wel instelbaar standaard in het Nederlands.
                Geweldig!
                  • 34162
                  • 1 Posts
                  Ik zou zeggen: welkom bij MODx!

                  Kan het alleen maar met je eens zijn: MODx is geweldig grin

                  Veel succes!