We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 25898
    • 20 Posts
    Hoi,

    als ik mijn taal op nederlands zet, krijg ik bij configuratie een melding:

    Configuratietest
    Één of meer configuratie opties zijn onjuist gebleken:

    Configuratie waarschuwing: ’Ongeldig aantal regels in het vertaalbestand’

    Wat betekent dit?
    De taal die u heeft geselecteerd (Nederlands) heeft een verschillend aantal eenheden ten opzichte van de standaardtaal. Dit hoeft niet tot problemen te leiden, maar het is wel aan te raden om het huidige vertaalbestand te updaten.


    Hoe kan ik dat oplossen?
    • Bij de upgrade van 1.0.4 naar 1.0.5 zijn er enkele nieuwe vertaal-strings gemaakt in MODx. Dus het kan zijn dat er ergens een knopje bijgekomen is. Deze zijn zeer waarschijnlijk niet in de Nederlandse taal opgenomen, waardoor de vertaalbestanden niet meer overeenkomen. Het enige wat er dus aan de hand is, is dat er ergens een lege knop ofzo staat, of een kopje, of een helpbutton, etc.

      Niets om je zorgen over te maken dus. Wil je het probleem verhelpen? Dan moet je de vertaalbestanden nakijken en die strings zelf toevoegen, zodat de Nederlandse weer evenveel vertaalstrings heeft als de Engelse, welke de basis vormt.
        Sterc Internet & Marketing | MODX Founding Partner | Chairman of the MODX Advisory Board

        In need of a MODX consult? Try our MODX Developers Experts!
        • 9995
        • 1,613 Posts
        /manager/includes/lang

        Als het gelukt is, welke regels zijn het, of kun je je bestand uploaden in bijlage?
          Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
          • 25898
          • 20 Posts
          ik heb het van: Paprikas

            • 9995
            • 1,613 Posts
            fourroses666 Reply #5, 13 years ago
            Bedankt beide, melding is idd weg rolleyes
              Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
              • 12352
              • 101 Posts
              Ik zit met hetzelfde probleem, maar de link naar het bestandje is weg. Kan iemand mij de laatste versie bezorgen?

              thanks!
                Don't believe anything you read on the net. Except this.
                • 33186
                • 17 Posts
                De link werkt hier ook niet meer, maar zou wel fijn zijn als.......
                  • 9995
                  • 1,613 Posts
                  Ja alle links werken niet meer die in bijlage waren geplaatst in het nieuwe forum, erg vervelend.
                  Zie net in internet explorer 8 dat het forum helemaal door elkaar gaat lol.


                  [ed. note: fourroses666 last edited this post 12 years, 5 months ago.]
                    Evolution user, I like the back-end speed and simplicity smiley
                    • 33186
                    • 17 Posts
                    @fouroses666 bedankt, maar deze werkt ook niet ;-(