We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 23363
    • 43 Posts
    Hi,

    Ik wil aangeven dat ik momenteel een Nederlandstalige handleiding voor redacteurs aan het schrijven ben.
    Ik maak dit geheel in HTML op mijn website met veel afbeeldingen omdat er volgens mij weinig te vinden is op dit gebied.

    Als er al een mooie handleiding is, hoor ik het natuurlijk graag. Het zou zonde zijn als ik dit dubbel aan het maken ben.

    mvg,

    Jeroen
      • 7455
      • 2,204 Posts
      heb je een link naar je site?

      ben erg benieuwd
      er is nog niet echt zoiets
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 23363
        • 43 Posts
        De url naar de handleiding is : http://www.buy-your-site.net/MODx_handleiding.html

        Het is alleen nog lang niet compleet en ik kan er pas in maart 2008 weer mee verder gaan.

        Ik wil er ook instructie video’s opzetten voor de meest voorkomende handelingen die mogelijk voor beginnende gebruikers lastig zijn. Zoals het plaatsen en uploaden van een plaatje of het maken van tabels.
          • 25483
          • 741 Posts
          Dit is geen topic-kaap, maar even om te laten weten dat ik ook bezig ben, misschien kunnen we elkaar helpen;

          Ik ben zelf sinds vorige maand bezig met een documentatie in het nederlands. Ik ben al redelijk ver, maar ik heb nog niks online staan.
          Er komen geen video’s in aangezien het een pdf document gaat worden, maar ik denk ook niet dat ik die nodig ga hebben aangezien ik alle stappen via screenshots laat zien.

          Klik hier voor mijn topic
            with regards,

            Ronald Lokers
            'Front-end developer' @ h2o Media

            • 16374
            • 4 Posts
            MODx heeft een nieuwe layout dus ook een nieuw handleiding.

            De website www.modxhandleiding.nl geeft een uitgebreide omschrijving van de mogelijkheden van het geweldige CMS MODx.