We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 34162
    • 1 Posts
    Ik heb voor het gebruik van WebLogin een beknopt stappenplan met schermafdrukken gemaakt.

    Misschien is het voor anderen ook handig, dus post ik het hier. Het is een pdf op A3 formaat, maar je kunt het ook op A4 afdrukken door dit aan te passen in je printerinstellingen. Heb je wel goede ogen nodig wink

    *edit*
    voor een betere leesbaarheid de schermafdrukken aangepast en formaat is nu A4
      • 16885
      • 255 Posts
      Leuk bedaan, maar ik denk dat je beter de screenshots van te voren had kunnen bijknippen/resizen (het menu is op de meeste niet van belang enzo) en op kunnen slaan als .gif, nu is ’t (voor mij) op m’n scherm al vrij slecht te lezen, helaas.
        • 34162
        • 1 Posts
        Ik heb de schermafdrukken nu ’bijgeknipt’en het papierformaat op A4 gezet. Dat moet beter leesbaar zijn. Ik heb de oorspronkelijke bijlage vervangen door de nieuwe versie.

        Hoop dat het nu beter leesbaar is wink Dank je voor je suggestie.
          • 16885
          • 255 Posts
          Quote from: WeBe at Nov 14, 2006, 01:44 PM

          Ik heb de schermafdrukken nu ’bijgeknipt’en het papierformaat op A4 gezet. Dat moet beter leesbaar zijn. Ik heb de oorspronkelijke bijlage vervangen door de nieuwe versie.

          Hoop dat het nu beter leesbaar is wink Dank je voor je suggestie.
          Oké, ziet d’r nu een heel stuk beter uit als je ’t mij vraagt, netjes!
            • 11526
            • 93 Posts
            Hartelijk dank voor je bijdrage! Ziet er netjes uit!
              • 34162
              • 1 Posts
              Bedankt voor jullie reakties, dat motiveert om door te gaan smiley

              Ik vind zelf dergelijke stappenplannen, met schermafdrukken van elke stap, heel makkelijk werken. Misschien dat dergelijke beknopte tutorials over de installatie van MODx, installatie van nieuwe snippets, opzetten van eenvoudige templates en dergelijke nieuwe gebruikers snel op weg kunnen helpen. En misschien een reden extra om MODx te gaan gebruiken? wink

              En als ik soms kan helpen bij vertalingen naar het Nederlands...