We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 3483
    • 6 Posts
    Ik heb een pagina (pagina A) met 4 columns, waarbij ik content heb toegevoegd in verschillende chunks. Ik wil deze pagina dupliceren en hetzelfde template gebruiken voor een andere pagina (pagina B), waarbij er in de columns echter andere content word geplaatst. In het HTML template staan echter de verwijzingen naar de columns uit pagina A, dus dit zal niet gaan.

    Wat is de beste oplossing, zijn chunks hier wel the way to go? Of moet ik gewoon het template ", een andere naam geven en verwijzen naar andere chunks?

    Graag ideeën, tips en suggesties!
      • 7455
      • 2,204 Posts
      PHX is wat ik vaak gebruik om kleine dingen aan te passen in templatesphx rulz:

      http://wiki.modxcms.com/index.php/PHx
        follow me on twitter: @dimmy01
        • 12943
        • 97 Posts
        Je zegt dat je hetzelfde template wilt gebruiken voor B. Ergo, B heeft zo’n beetje dezelfde layout als A (?) Daarom niet zo handig om met chunks te werken. Daar zijn wel chunk-trucs voor maar dat is voor gevorden. Wat jij zoekt, denk ik, is Chunks te vervangen door TVs (template variables).
        Zoek in online MODx documentatie naar voorbeelden van aanroep. Neem textarea of richtext bij je tv-instellingen. Dan kun je jouw ’seperate chunks’ zo in tv’s overgooien. De TVs koppel je aan je template. En in je template veranderen {{chunk}} aanroepen door [*tv*] aanroepen. En klaar ben je.
          Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
          • 7455
          • 2,204 Posts
          of je kan een select tv maken met al input waarde:
          optie A==@CHUNK chunknaamA||optie B==@CHUNK chunknaamB

          dan heb je en puldown menu die je kan kiezen en als je als standaard waarde ook nog eens @INHERIT gebruikt dan hoef je alleen maar de hoogste in de tree te selecteren en elk onderligend document heeft dat automaties de zelfde setting tot je die aanpast.
            follow me on twitter: @dimmy01