We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 15360
    • 20 Posts
    Ik vroeg mij af of iemand weet wat de beste methode is om een bepaald document op een tweede plek te laten verschijnen op je website. 1e locatie is de echte locatie van het document, en tweede locatie moet op een andere pagina het gehele document invoegen (met titel en al).

    Nu heb ik het wel voor elkaar met @DOCUMENT binding in een TV. Maar dan krijg ik alleen de tekst van het document ingevoegd op tweede locatie, de titel blijft achterwege. De titel wil ik er dus ook bij..

    Is er niet een methode om direct op de tweede locatie in het document een placeholder te plaatsen met verwijzing naar ander document? (Of ben ik genoodzaakt om het met een Ditto-call naar 1 document te doen?)

    Update: ik heb het eigenlijk al voor elkaar gekregen met 2x een GetField call, 1 call voor de titel en 1 call voor de content van het document, als iemand iets snellers/beters weet dan houd ik me aanbevolen!
      • 28554
      • 201 Posts
      In Revo kan je dit oplossen met een symlink smiley. RC2 draait superstabiel op m’n staging, zou ’t je zeker aanraden.