We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 8190
    • 21 Posts
    Hallo,

    Ik loop zojuist tegen een raar probleem aan.
    Het lijkt alsof maxigallery een maximum aantal afbeeldingen heeft dat in een gallery mag staan.
    Zodra ik de 103e foto toevoeg (welk formaat dan ook) krijg ik het volgende te zien:
    [+maxigallery.embedtype:is=`smoothgallery`:then=`
    Vervolgens verschijnen alle afbeeldingen in een ’ul, li’ zonder opmaak vervolgens staat er:
    `+] [+maxigallery.embedtype:isnot=`smoothgallery`:then=` [+maxigallery.pictures:isnot=``:then=`
    Daarna volgens nogmaals de afbeeldingen, maar dan met de juiste opmaak.
    Iemand enig idee hoe dit (opgelost) kan (worden)?

    edit:
    voorbeeldje van het probleem:
    http://www.midsummer.exion-multimedia.com/multimedia/fotos/midsummer-2001/opbouw-medewerkers

    Alvast bedankt,
    Marc
      • 12943
      • 97 Posts
      Ik dacht ik check zijn html-validate even maar in 448 errors is dat geen fijne eerste stap tongue
      Ik gok er op, dat je er een raar karakter in je filename zit? Of, je userlimiet is vol bij de hoster?
        Accelerate your Windows system with 9.8 m/s2.
        • 8190
        • 21 Posts
        Dankjewel voor je reactie.
        De error zal ik dan maar eens onder de loep nemen embarrassed
        Maar dit kan (lijkt me) niet de oorzaak zijn.
        Ik heb overigens ruimte zat en ook de bestandsnaam is het helaas niet.
        Dit probleem treed op bij ieder album.
        Toch bedankt voor ernaar te kijken....
          • 8190
          • 21 Posts
          Het probleem is opgelost.
          Ik heb simpelweg dit weg gehaald:
          [+maxigallery.embedtype:is=`smoothgallery`:then=`
          `+] [+maxigallery.embedtype:isnot=`smoothgallery`:then=` [+maxigallery.pictures:isnot=``:then=`
          De code tussen deze 2 regels in heb ik wel laten staan.
          Het enige nadeel: nu kan ik niet meer wisselen tussen bijvoorbeeld smoothgallery en thickbox, maar dat boeit mij niet zo.
          Ik denk overigens niet dat veel mensen tegen dit probleem aan zullen lopen aangezien het meegeleverde uploadformulier voor afbeeldingen zeer gebruikers-onvriendelijk is als je 100+ foto’s wilt uploaden.
          Ik heb deze vervangen door een multi-upload op basis van swf-upload.