We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 22119
    • 22 Posts
    Hallo,

    mijn ditto code bevat per bericht dat ik laat zien 1 error.
    kan ik dit weg doen? shocked

    de xhtml validator:

    http://validator.w3.org/check?uri=www.oldvwmania.nl&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0

    Ditto code (chunk):

    <div class="ditto_item" id="ditto_item_[+id+]">
    <h2>[+longtitle+]</h2>
    <div class="ditto_documentInfo">Geschreven door: <strong>[+author+]</strong> op [+date+]</div>
    <div class="ditto_introText"> [+introtext+]</div>
    <a href="[~[+id+]~]">Meer &gt;&gt;</a>
    </div>


    site:
    www.oldvwmania.nl

    zou iemand hiermee willen helpen?
    ik kom er niet uit en als ik doe wat ze zeggen krijg ik of geen ditto of meer errors, dus ditto kenners a.u.b. helpe me hier mee. huh

    vind die errros nogal storend en lelijk (per bericht 1 en zijn 5 berichten...) wink
      Greatings,
      Roy Wagemakers
      • 7231
      • 4,205 Posts
      Het probleem is dat de Ditto gesprek wordt in een paragraaf tag <p> en kunt u niet over een <div> in een <p>. Remore de omliggende <p> </ p> en de fout zal worden opgelost.

      Translated by Google smiley
      The problem is that the Ditto call is in a paragraph tag <p> and you can’t have a <div> in a <p>. Remore the surounding <p></p> and the error will be solved.
        [font=Verdana]Shane Sponagle | [wiki] Snippet Call Anatomy | MODx Developer Blog | [nettuts] Working With a Content Management Framework: MODx

        Something is happening here, but you don&#39;t know what it is.
        Do you, Mr. Jones? - [bob dylan]
        • 25483
        • 741 Posts
        @dev_cw thanks for your help, I will translate it more correctly wink


        dev_cw bedoelt dus dat je ditto aanroep tussen <p></p> staat, het kan zijn dat dit in je template zit. Maar het kan ook zo zijn dat dit komt omdat je TinyMCE ingeschakeld hebt staan als rich text editor. Die zet namelijk automatisch die p tags neer.

        Je kunt dit voorkomen door of de configuratie van TinyMCE aan te passen zodat hij de p tags niet meer neer zet, of door Rich text voor het betreffende document uit te schakelen (2de tabje als je een document bewerkt). Zodra je een van deze optie doorgevoerd hebt kan je de pagina bewerken en de p tag eruit halen.
          with regards,

          Ronald Lokers
          'Front-end developer' @ h2o Media

          • 22119
          • 22 Posts
          hoe zet ik die auto <p> </p> uit? in die editor?
            Greatings,
            Roy Wagemakers
            • 25483
            • 741 Posts
            Volgens mij kan je dat ergens in de plugin code aanpassen, maar vraag me niet hoe. Misschien staat er op het engelse gedeelte van het forum uitleg over?

            Misschien kom je op de site van TinyMCE zelf verder met je probleem!
              with regards,

              Ronald Lokers
              'Front-end developer' @ h2o Media