We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 30382
    • 100 Posts
    Beste forumleden,

    Ik heb een heel stom probleem met ditto... Ik moet of wel iets heel simpels over het hoofd zien, of ik heb last van een bugje.

    In een container (82) in de document tree staan enkele vacatures. Deze laat ik indexeren dmv ditto.

    De gebruikte ditto-call:
    [[Ditto? &parents=`82` &display=`all` &sortDir=`ASC` &tpl=`vacature_tpl`]]


    dus ik indexeer alle documenten binnen ID= 82 en ik geef de opmaak van vacature_tpl mee.

    in de chunk: vacature_tpl staat het volgende:
    <a href="[~[+id+]~]" title="[+title+]">[+title+]</a><br />


    Mijns inzien zorgt deze ervoor dat er alleen een klikbare titel verschijnt zonder autor.. Maar toch verschijnt het volgende eronder:
    by Default admin account on 24-Nov-08 12:18


    Ik snap echt niet waarom hij dan toch de author laat zien (en de tijd/datum) etc). Ik noem toch nergens de placeholder [+author+] huh?

    alvast vriendelijk bedankt voor jullie tips

    Tony
      • 30382
      • 100 Posts
      Er stond trouwens eerst ditto versie 1.03 op het domein.. Deze heb ik geupdate naar ditto 2.1.0.
        • 30382
        • 100 Posts
        162 keer gelezen en nog geen reply sad
        dit moet toch haast wel een bug zijn of niet? Ik heb nog eens de code gecheckt, ge-double-checkt... maar ik kan dit nog steeds niet verklaren...
        heel vreemd dit.
          • 2921
          • 11 Posts
          Weet je heel zeker dat de juiste template gebruikt wordt?
          Wijzig de chunk vacature_tpl eens in:
          <a href="[~[+id+]~]" title="[+title+]">[+title+]</a>TEST<br />

          Je zou dan bij de vacatures het woord TEST moeten zien.
          Zo niet, dan wordt er toch een andere template gebruikt
            • 25483
            • 741 Posts
            Cache van modx al leeg gemaakt? Die wil ook weleens lastig doen bij Ditto!!
              with regards,

              Ronald Lokers
              'Front-end developer' @ h2o Media

              • 30223
              • 1,010 Posts
              De gebruikte ditto-call:
              [[Ditto? &amp;parents=`82` &display=`all` &sortDir=`ASC` &amp;tpl=`vacature_tpl`]]

              En misschien helpt het als je de snippet call opruimt... &amp;amp;tpl=`vacature_tpl` werkt dus niet. Wijzig de snippet call in tinymce’s html source edit scherm naar:

              [[Ditto? &parents=`82` &display=`all` &sortDir=`ASC` &tpl=`vacature_tpl`]]
                • 25483
                • 741 Posts
                Goed gezien TobyL, was mij niet eens opgevallen! Maar dat zal hem wel zijn dan smiley
                  with regards,

                  Ronald Lokers
                  'Front-end developer' @ h2o Media

                  • 30382
                  • 100 Posts
                  Yes smiley

                  dat was het idd. Ik vermoed dat er dus ooit bij het copy-pasten ofzo ipv een "&" een "&amp" neergezet werd ofzo.

                  Nu werkt hij zoals hij moet werken.. dank hiervoor smiley