We launched new forums in March 2019—join us there. In a hurry for help with your website? Get Help Now!
    • 23363
    • 43 Posts
    Hoi,

    Ik zit al een poosje met een probleem. Ik probeer twee ditto lijstjes op een pagina te zetten. Ze hebben beide de zelfde startId, maar 1 lijst bevat artikelen in de toekomst, de ander uit het verleden.

    Ik heb beide call’s een eigen ID gegeven, maar gek genoeg krijg ik twee maal de zelfde lijst.
    Hieronder de call’s
    <ul>[!Ditto? &id=`event_new`  &startID=`61` &filter=`timestamp,@EVAL return time();,6` &summarize=`3` &paginate=`1` &paginateAlwaysShowLinks=`1` &tpl=`MainEvents` &dateSource=`timestamp` &sortBy=`timestamp` &debug=`1`!]</ul>
    <div id="ditto_pages"> [+event_new_previous+] [+event_new_pages+] [+event_new_next+] </div> 
    <br />
    <br />
    <br />
    <h1>Past events</h1>
    <ul>[!Ditto? &id=`event_old` &startID=`61` &filter=`timestamp,@EVAL return time();,3` &summarize=`3` &paginate=`1` &paginateAlwaysShowLinks=`1` &tpl=`MainEvents_old` &dateSource=`timestamp` &sortBy=`timestamp` &debug=`1`!]</ul>
    <div id="ditto_pages"> [+event_old_previous+] [+event_old_pages+] [+event_old_next+] </div> 


    Het gaat om deze pagina: http://infologic.atunes.nl/events.html

    Ik gebruik:
    Modx 0.9.6.2
    Ditto 2.1

    Ik hoop dat iemand mij in de juiste richting kan sturen.

    Jeroen
      • 30223
      • 1,010 Posts
      Gebruik de Reflect snippet voor de artikelen uit het verleden..
        • 23363
        • 43 Posts
        Okay dus het kan eigenlijk niet. Dan gebruik ik reflect wel.

        bedank in ieder geval.

        Jeroen